Itse poikkari ei ollut lähellekään vitosen arvoinen. Tuomarit katsoi Pavelskin loukkaantuneen ja jäähy tuli sen perusteella.Vegasilta täysi sulaminen. 3-0 johto neljässä minuutissa 3-4 tilanteeseen.
Edithhh... Cody Eakin vetäs poikkarilla Pavelskia ja otti isoa jäähyä. Kaikki neljä maalia YV:llä.
Vegas fanit voi vähän kirota Eakinia ja jäähyä. Hyvä johto karkasi.Itse poikkari ei ollut lähellekään vitosen arvoinen. Tuomarit katsoi Pavelskin loukkaantuneen ja jäähy tuli sen perusteella.
Toi Ovetshkin on kyllä aika aggressivinen pelaaja ollu välillä..eipä yllätä kun on venäläinen..Sepe, Turbo ja koko Karoliina lähetti munapää-Ovetskinin Skoda-cupiin!
Ovechkin-Malkin-Kucherov -ketju olisi ihan hauska nähdä tositoimissa. Ja jos vielä innostuisivat pelaamaan suurin piirtein täysillä.Sepe, Turbo ja koko Karoliina lähetti munapää-Ovetskinin Skoda-cupiin!
Niinkuin näkyi, niin mun arvaukset meni 80% vihkoon!Onneksi ei tänä vuonna ollut tällä foorumilla playoff-veikkausta. :yuck:
Takuuvarmasti ainakin piristeitä kuten moni muukin NHL-pelaaja.En tiedä mitä vetää, mutta sekasin se on.
MM-kulta tulossa taas Venäjälle..Ovechkin-Malkin-Kucherov -ketju olisi ihan hauska nähdä tositoimissa. Ja jos vielä innostuisivat pelaamaan suurin piirtein täysillä.