After karting -ruokailumöötte la 27.3.2010

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

72

Well-known member
Perinteinen After karting -ruokailumöötte on lauantaina Helsingin Sports Academyssa klo 14.30 alkaen, tai toisin sanoen siitä eteenpäin, kun porukka tulee radalta.

Odottelen teitä Sportissa. Tavataan yläkerrassa heti portaita lähinnä olevien pöytien luona. Luultavasti tilaa on vielä tuohon aikaan, mutta ei enää 17 aikaan, kun alkaa Valioliiga tsm. systeemit.

Tämän otsikon alle ilmottautumisia, että tiedän ketä odottaa.

PS. Ei omia eväitä mukaan :p

Facebookissa on myös tämä tapahtumana.

Mukana, mutta ehdin valitettavasti olemaan paikalla vain pari tuntia, koska pitää kiirehtiä uintitreeneihin, jotka alkavat klo17.

Tällä tietoa Tampesterin väki suuntaa kisan jälkeen suoraan kohti Mansea, eli ruokailut jää valitettavasti väliin.
Noh, Kaanaan kisassa sitten viimestään jatkopelit! :ahem:

Juu, näin valitettavasti on ja syy on minun: pakko palailla asap Manseen kun pojat on pitkästä aikaa mun luona. Kaanaassa sitten sapuskoidaan kunnolla!

Juu, näin valitettavasti on ja syy on minun:
Noh ei nyt mennä noin pitkälle kuitenkaan, oltashan voitu tarpeen vaatiessa tulla toisella autolla Askon kanssa, mutta joskus näinkin :)

Totke: Noukataan sut kyytiin HML:stä, paluumatka sitten ei onnistu jos et lähde heti pois...

Noh ei nyt mennä noin pitkälle kuitenkaan, oltashan voitu tarpeen vaatiessa tulla toisella autolla Askon kanssa,

Mut mä en olis välttämättä jaksanut lähteä yksin omalla autolla Hkiin ja takas, eli hyvä että teille sopi mun "sanelema" aikataulu :thumbup:

Eihän möötte ole mitään ilman Alpun repusta kaivettavaa lasinpesunestettä.:thumbfh:

Toivottavasti nyt populaa eksyisi paikalle ja järkkääntyisi majapaikkakin.. MITTÄÄN EN JUO.

Mäkin skippaan joka tapauksessa. Lähden Tahkolle skimbaamaan ja joko juhlistan siellä hyvää sijoitusta ottamalla muutaman oluen, tai otan muutaman oluen ketutukseen jos kisa menee huonosti

Oiskohan ideaa (modet huom!), jos tästä topicista tekisi jonkunlaisen annoncementin tai kopion, joka näkyisi ainakin vapaassa keskustelussa?
Tokihan tähän möötteen voi tulla muutkin kuin kartinkeijot. :)

Totke: Noukataan sut kyytiin HML:stä, paluumatka sitten ei onnistu jos et lähde heti pois...

Jeh, mä varmaan menen toviksi Sporttiin istumaan, mutten tästäkään satavarma ole. Myllypuroonkin pääseminen on silti tosi jees. :thumbup:

Oiskohan ideaa (modet huom!), jos tästä topicista tekisi jonkunlaisen annoncementin tai kopion, joka näkyisi ainakin vapaassa keskustelussa?
Tokihan tähän möötteen voi tulla muutkin kuin kartinkeijot. :)
Tehty.. mie jo mietin, että koskas ne aika-ajot...mutta ei varmaan paljoa tule seurattua, kun kerta Australiasta tulee:thumbfh:

Tulen, jollei nyt käy niin ikävästti, että täytyy yhtä vähän unohtunutta ryhmätyötä väsätä viime tingassa juuri lauantaina. :thumbfh: