Ahdistavin kauppakokemus

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Vaateliikkeessä ollessa iskee poikkeuksetta ahdistus jos ei löydy heti sopivaa kledjua. Mulla menee vaatteita valkatessa hermot ihan saman tien jos ei heti natsaa.
Vaimon kanssa mä en voi mennä vaatekauppaan lainkaan. Hypistelee ja ihastelee joka tangolla jotakin pitkään ja hartaasti. Helvata. Käämithän siinä palaa heteromieheltä heti!
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Vaateliikkeessä ollessa iskee poikkeuksetta ahdistus jos ei löydy heti sopivaa kledjua. Mulla menee vaatteita valkatessa hermot ihan saman tien jos ei heti natsaa.
Vaimon kanssa mä en voi mennä vaatekauppaan lainkaan. Hypistelee ja ihastelee joka tangolla jotakin pitkään ja hartaasti. Helvata. Käämithän siinä palaa heteromieheltä heti!
Tuo kuulostaa tutulta. Onneksi en ihan sentään isän tasolla... Kun äiti kertoili mitenkä olivat vaatekaupassa olleet pitkästä aikaa ja isä näki mieluisan paidan. No tämä otti ja lähti kiikuttamaan sitä kassaa kohti kunnes äiti kysyi jotta kannattaisiko kokeilla jotta sopiiko päälle.. Nöyristelyn jälkeen kokeili ja otti lopulta sitten pari kokoa isomman paidan.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Juu ripulipieruista ja hörökorvista tunnistaa. Sut tunnistaa varmaan ajolinjoista.
Juu ainakin jos Jumboon lauantaina eksyy. Siinä ruuhkassa ei kestä minuuttiakaan. Suunnistais vaan nopeinta reittiä ulos, mikä todennäköisesti tarkoittais vastaantulijoiden puolelta pujottelemista.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Juu ainakin jos Jumboon lauantaina eksyy. Siinä ruuhkassa ei kestä minuuttiakaan. Suunnistais vaan nopeinta reittiä ulos, mikä todennäköisesti tarkoittais vastaantulijoiden puolelta pujottelemista.
Tosta puuttuu enää, jotta pientareen kautta oikaisisit:D
 

Örfil

Guest
Toinen ahdistava kauppakokemus oli kun joskus -90 luvulla kun esikoinen oli vielä aivan napero, oltiin jossain Espoon peräkylän kauppakeskuksessa.

Ex-vaimo oli ostoksilla ja me pojan kanssa jossain naperoparkissa. Siinä sitten yks pikkutyttö loukkas itsensä liukumäessä ja alkoi itkemään ja sen isä ryntäs sutena paikalle ja alkoi huutamaan "kuka löi tyttöä". Kukaan ei ollut lyönyt tyttöä, se vaan kolhi itse itsensä. Joku niistä nassikoista näytti jostain kumman syystä (lasten aivoituksia) mun poikaa joka oli koko session ajan seissyt tumput suorina täysin homman sivussa.

Se ukko ryntäs mun pojan luo ja alkoi uhkailemaan että "puristelee pahasti jos vielä noin tekee". Poika oli ihan huuli pyöreenä että mitä se setä nyt mouhoaa.

No, isukki ryntäs paikalle ja tunnetusti pahasuisena (suuttuessaan) selvitti asian siinä syntysijoillaan. Vitutti vaan pojan puolesta kun aikuinen alkaa uhkailemaan lasta ja vielä aivan aiheetta. Siinä vaiheessa mulla yleensä napsahtaa lamppu yläkerrasta ja alkaa kroppa puhua. Korvatillikan olisin äijälle antanut mutta pakeni vaimonsa taakse piiloon.
 

Lugera

Well-known member
Liittynyt
21.12.2007
Viestit
1592
Mua vituttaa kävellä Jumbon kauppakeskuksessa lauantaisin. Vitunmoinen ahdistava vituttava tungos.
 

Lugera

Well-known member
Liittynyt
21.12.2007
Viestit
1592
Olen kahdesti suostunut lähtemään Tallinnaan messiin
Parin viikon päästä kaveriporukalla lähdetään Tallinnaan. Ja porukassa on paljon rättihelmoja. Pitäisikö olla pessimistinen ja odottaa kauheinta shoppailuviikkoa vallan? Ettei vaan sitten neitien makutuomarointi yllätä.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Toinen ahdistava kauppakokemus oli kun joskus -90 luvulla kun esikoinen oli vielä aivan napero, oltiin jossain Espoon peräkylän kauppakeskuksessa.

Ex-vaimo oli ostoksilla ja me pojan kanssa jossain naperoparkissa. Siinä sitten yks pikkutyttö loukkas itsensä liukumäessä ja alkoi itkemään ja sen isä ryntäs sutena paikalle ja alkoi huutamaan "kuka löi tyttöä". Kukaan ei ollut lyönyt tyttöä, se vaan kolhi itse itsensä. Joku niistä nassikoista näytti jostain kumman syystä (lasten aivoituksia) mun poikaa joka oli koko session ajan seissyt tumput suorina täysin homman sivussa.

Se ukko ryntäs mun pojan luo ja alkoi uhkailemaan että "puristelee pahasti jos vielä noin tekee". Poika oli ihan huuli pyöreenä että mitä se setä nyt mouhoaa.

No, isukki ryntäs paikalle ja tunnetusti pahasuisena (suuttuessaan) selvitti asian siinä syntysijoillaan. Vitutti vaan pojan puolesta kun aikuinen alkaa uhkailemaan lasta ja vielä aivan aiheetta. Siinä vaiheessa mulla yleensä napsahtaa lamppu yläkerrasta ja alkaa kroppa puhua. Korvatillikan olisin äijälle antanut mutta pakeni vaimonsa taakse piiloon.
On tullut todistettua vastaavan tyylisiä tapahtumia. Mikään ei rassaa kauppakeskuksissa enempää kuin kusipäiset vanhemmat (vielä jos mukana on rasavillejä kakaroita).

Tuo osoittelija luultavasti halusi vain huomion pois itsestään. Niinhän lapset välillä tekee.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Isot kaupat ja liikaa ihmisiä aiheuttaa ahdistusta. Jumbo lauantaisin (tai joulun alla!) ja Stockan hullut päivät ei oo minua varten. Yritän vältellä alennnusmyyntejä ja lauantaisin kaupoille menoa. Viikonlopun ruokaostoksillekin pyrin yleensä jo torstaina, että ei tarvii ahistua. Vaatekaupoissa kiertelystä pidän naiseksi harvinaisen vähän, mutta ei se minua ahdista, ellei ole ruuhkaa.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Lähikaupassa on niin nätti kassaneiti, että tekisi mieli näykkiä sitä aina maksutapahtuman yhteydessä. Se ahdistaa.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
2. Thaimaan matkassa ollessani, hotellin palveluspoika kutsui meidät sellaiseen diskopaikkaan, missä vaadittiin pääsynä pullo alkoholipulloa, jota ilman ei pääse. Sisällä ollessani ja juodessani sen verran juomapulloja, että oli pakko päästä vessaan kusemaan.
Myöhäistä. Kuset on jo housussa. Ei jumalauta. :D
 
Ylös