Pakko heittää myös Ahvenisto sivujen osoite tähän eli: www.angelfire.com/sports/ahvenisto/Jmt:
Sport 2000 Tourin avaus, eli luokkina Sport 2000, Formula 3, Formula Ford ja neljäs lisäluokka joka taitaa tuossa kilpailussa olla Legendsit.
Lauantaina taitaa olla aika-ajot kaikista luokista, sekä Sportteja lukuunottamatta muiden luokkien ensimmäiset lähdöt, sunnuntaina sitten toiset lähdöt ja sporttien molemmat. Tuo ei ole 100% varma, noin muistelisin, ensi viikon VM:ssä taitaa olla jonkunlainen kausiennakko jossa varmaan tarkemmat aika-taulut yms.
Tiimit & kuljettajat sekä kilpailukalenteri löytyy foorumilta.
No missä ne tiimit sitten on?? Miksi v***ssa siinä pitää lukee tiimit & kuskit kun ei sen paremmin viime vuonnakaan siellä tiimesitä lukenut sanaakaan!
Niin mutta kun tätä luontoa ei voi karaista enään, ni ei kannata .......v10:
Jaska, se kaatosade vois tehdä terää niin kisalle kuin luonnollekin.
"tiimit" on vaan sinne jäänyt jossain vaiheessa kummittelemaan. Koska kukaan ei ole asiasta huomauttanut, ei sitä ole huomattu korjatakaan.Dale:
No missä ne tiimit sitten on?? Miksi v***ssa siinä pitää lukee tiimit & kuskit kun ei sen paremmin viime vuonnakaan siellä tiimesitä lukenut sanaakaan!
Nih!
Satoi tai paistoi, eiköhän tuolla molempina päivinä olla.jaska:
Ketäs on tulossa - jos ei kaatosadetta tule, niin minä näytän naamaani katsomossa.....?
Ookkos kysyny Helsinskin Kaupungin Liikennelaitokselta josko niillä olis aikatauluja....ettelbruck:
Ehdin jo tonne viteoskriini -otsikkoonkin kirjailemaan aiheesta eli sunnuntaina ollaan tulossa. Mutta osaako joku kertoa missä olis paikkaansapitävä aikataulu?
Don Vito:
Eksää Tampereen miäs nää et mä asun Vantaalla enkä tartte HKLn aikatauluja...Ookkos kysyny Helsinskin Kaupungin Liikennelaitokselta josko niillä olis aikatauluja....
Ookko muuten itte menossa kattomaan tuon mainostamasi SLCn kisoja viikonloppuna Kinnerkullaan ???
LauantaiTose:
Löytyisikö jostain, aikatauluja yms. linkkiä?
Tarkoittaakos tämä nyt että tapaan Mini-Men eli oranssipaitaisen nyrkkisankarin jälleen.v10:
Mä menen lauantaina koko perheen kanssa, kun vaimo lupasi lähteä. Jaska, se kaatosade vois tehdä terää niin kisalle kuin luonnollekin.
Sunnuntaikaan ei onnistu.Frank:
Sunnuntaita täytyy harkita lauantai ei ole maholline.
Mulle riittää ihan hyvin tuo F1-foruminkin raportti.v10:
Täältä AKK:N mediadösästä lähtenyttä raportointia.