Pakko heittää myös Ahvenisto sivujen osoite tähän eli: www.angelfire.com/sports/ahvenisto/Jmt:
Sport 2000 Tourin avaus, eli luokkina Sport 2000, Formula 3, Formula Ford ja neljäs lisäluokka joka taitaa tuossa kilpailussa olla Legendsit.
Lauantaina taitaa olla aika-ajot kaikista luokista, sekä Sportteja lukuunottamatta muiden luokkien ensimmäiset lähdöt, sunnuntaina sitten toiset lähdöt ja sporttien molemmat. Tuo ei ole 100% varma, noin muistelisin, ensi viikon VM:ssä taitaa olla jonkunlainen kausiennakko jossa varmaan tarkemmat aika-taulut yms.
Tiimit & kuljettajat sekä kilpailukalenteri löytyy foorumilta.
No missä ne tiimit sitten on?? Miksi v***ssa siinä pitää lukee tiimit & kuskit kun ei sen paremmin viime vuonnakaan siellä tiimesitä lukenut sanaakaan!
Niin mutta kun tätä luontoa ei voi karaista enään, ni ei kannata .......v10:
Jaska, se kaatosade vois tehdä terää niin kisalle kuin luonnollekin.
"tiimit" on vaan sinne jäänyt jossain vaiheessa kummittelemaan. Koska kukaan ei ole asiasta huomauttanut, ei sitä ole huomattu korjatakaan.Dale:
No missä ne tiimit sitten on?? Miksi v***ssa siinä pitää lukee tiimit & kuskit kun ei sen paremmin viime vuonnakaan siellä tiimesitä lukenut sanaakaan!
Nih!
Satoi tai paistoi, eiköhän tuolla molempina päivinä olla.jaska:
Ketäs on tulossa - jos ei kaatosadetta tule, niin minä näytän naamaani katsomossa.....?
Ookkos kysyny Helsinskin Kaupungin Liikennelaitokselta josko niillä olis aikatauluja....ettelbruck:
Ehdin jo tonne viteoskriini -otsikkoonkin kirjailemaan aiheesta eli sunnuntaina ollaan tulossa. Mutta osaako joku kertoa missä olis paikkaansapitävä aikataulu?
Don Vito:
Eksää Tampereen miäs nää et mä asun Vantaalla enkä tartte HKLn aikatauluja...Ookkos kysyny Helsinskin Kaupungin Liikennelaitokselta josko niillä olis aikatauluja....![]()
Ookko muuten itte menossa kattomaan tuon mainostamasi SLCn kisoja viikonloppuna Kinnerkullaan ???
LauantaiTose:
Löytyisikö jostain, aikatauluja yms. linkkiä?
Tarkoittaakos tämä nyt että tapaan Mini-Men eli oranssipaitaisen nyrkkisankarin jälleen.v10:
Mä menen lauantaina koko perheen kanssa, kun vaimo lupasi lähteä. Jaska, se kaatosade vois tehdä terää niin kisalle kuin luonnollekin.
Sunnuntaikaan ei onnistu.Frank:
Sunnuntaita täytyy harkita lauantai ei ole maholline.
Mulle riittää ihan hyvin tuo F1-foruminkin raportti.v10:
Täältä AKK:N mediadösästä lähtenyttä raportointia.