AJ
Well-known member
Maurilapin on oltava joko mun tai Hartsan kakkonen. Kukaan muu ei ole hereillä näin myöhään.
:ahem:
Maurilapin on oltava joko mun tai Hartsan kakkonen. Kukaan muu ei ole hereillä näin myöhään.
Minä teille sun tai Hartsan kakkosen näytän. Tai siis en näytä, mutta ajatelkaapas jos näyttäisin, niin siinäpä sitä olisi sitten.Maurilapin on oltava joko mun tai Hartsan kakkonen. Kukaan muu ei ole hereillä näin myöhään.
* Simppeli kysymys
Tänään aamulla 27.09 YLE ilmoitti, ettei YKSIKÄÄN Suomen 3 ydinyhtiöstä
enää pidä sijoitusta ydinvoimala hankkeisiin taloudellisesti kannattavana.
Voisiko joku sitten kertoa MIKSI?
Mikä muutti yhdessä YÖSSÄ maailman suurimman ydinvoimalabuumin silkaksi flopiksi?
Aikamme ilmiö on taas näitä joka forumille ilmestyviä "faktahemmoja".
TÄSTÄ alkaa OLLA selvää NÄYTTÖÄ!
Bannia, kiitos.
"Mitä sitten?"
vastaus on tietysti siitä kiinni kiinnostaako kysyjää,
A/ Elää Maapallossa jossa YLIPÄÄTÄÄN ON elämää jatkossa
B/ Maksaa energiasta 5 kertaista hintaa vaan sen takia , että Wallroosin omistaMa TVO saa laittomasta Pu-239 ASE bisneksistään 8,5 miljardia / myyty tonni .
C/ Katsoa kun USA muuttaa maastamme 90% pelkäksi elinkelvottomaksi uraanijätteittenne elinkelvottomaksi HELVETIKSI.
Ja kaikki tämä VAIN koska muutama seinähullut ökyt, POLIISIT ja vallasherrat ANNETAAN kyseenalaistamatta tappaa koko kansamme ydinhankkeilla. Eikö jo talvisodassa opittu vastustamaan kansamme murhaajia peräti ASEIN?. . .
Yksi asia mikä itseäni vaivaa ja mietityttää näissä suomen niinsanotuissa "ydinvoimaprojekteissa" on se tosiasia, että käsittääkseni YHTEENKÄÄN meidän voimaloistamme ei ole asennettu lupausten mukaisia filangeja!!
Tämä tulee kostautumaan karvaasti. Filangien poisjättämäminen on nähdäkseni suurin seikka joka tulee muuttamaan maamme asuinkelvottomaksi ydinjätteeksi. tjsp. Neutronien h3h-massa pääsee levitoimaan stratosfääriin vailla filangia. ETTT SILLEEEN!!!11
Mites toi leptonien karkailu?
mauri on perehtynyt asiaan selvästi, on huolissaan asian tolan kehityksestä ja haluaa jakaa tiedonjyvänsä muille. Ei nyt ruveta kuulkaa rajoittamaan yksilön sananvapautta tällä foorumilla niin kauan kun sääntöjä noudatetaan.
Yksi asialle omistettu säie ja asiasta syntyy vieläpä keskustelua. Mikäs sen parempi.
B/ Japanin hallitus laski jo 2012 että ydinvoiman sähkö kustantaa 3- kertaa enemmän kuin tuulivoimala. Eikä mikään ihme, koska tuulivoiman energia on uraanista täysin poiketen ilmaista. Nyt MYÖS Suomessa 20ha kokoisen jopa aurinkosähkövoimalan omistajan suulla ilmoitettiin alittaneen ydinsähkön hinnan!