Aikataulujen pitävyys

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Onko sinulla sovittu tapaaminen? Aikataulut kusee? Mitä tälle voisi tehdä? - Raportoi tänne kusevista aikatauluista!

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Heh, olin ihan hermona aamulla tuota ekaa viestiä kirjoittaessani ja en kerennyt kirjoittamaan sitä loppuun, kun pomo jo saapui sovittuun tapaamiseen. Kuitenkin 10 minuuttia myöhässä.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Sammypiru sanoi:
Onko sinulla sovittu tapaaminen? Aikataulut kusee? Mitä tälle voisi tehdä?
Aikataulut kusee kaikilla silloin tällöin, paras tapa toimia on soittaa ja kertoa arvio kuinka paljon myöhästyy.

Sam.S.Walken

alias SSW
Sijainti
Espoo, Suomi
Vapaa-ajan aikataulut pysyy erittäin harvoin toivotussa. Siksi olenkin oppinut sanomaan että tulen "noin kahdelta" tai "neljän pintaan" tai "puolen päivän aikoihin". Ja jos enämpi myöhästyn niin kyllä soitan että menee vielä hetki.

Usein teen myös niin että ilmoitan ensin jonkin suurinpiirtein ajankohdan ja sanon soittavani kun olen kotoa lähdössä, jotta toisen ei turhia tarvitse odotella.

Eli siis yleensäottaen pyrin siihen että kaveri jota olen menossa tapaamaan tai kenelle olen menossa kylään tietään kuinka paljon olen myöhässä.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Minulla on tapana ilmestyä paikalla muutamaa minuuttia ennen sovittua aikaa. Joillakin on taas tapana venyttää muutamalla/muutamilla minuuteilla pitkäksi. Aina kokouksissa jne. systeemi on sama.

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Kokouksista ja sovituista ajoista myöhästyminen jotain niin ärsyttävää, että voi helvetti. Jos ei osaa lukea kelloa, niin miten yleensäkkään on voinut päästä työhön, jossa on koitettava noudattaa aikatauluja :(

Toisaalta: Avovaimoni sanoo aina mun tulevan liian aikaisin.

Archie

Well-known member
Sammypiru sanoi:
Toisaalta: Avovaimoni sanoo aina mun tulevan liian aikaisin.
Niin no, niissä jutuissa on parempi edetä ihan rauhassa..

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Koulumaailmassa opettajan/ohjaajan pitää näyttää esimerkkiä ja olla aina paikalla ennen tunnin alkamista. Muuten menee pohja pois kun moittii oppilaita myöhästymisestä.

Kun oppilailta edellytetään aikataulun noudattamista; tunnin alusta ei saa myöhästyä, varsinkaan koetunnin, niin open pitää olla esimerkkinä.

Vapaa-ajan aikatauluni ovatkin sitten niitä "noin" aikoja.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Yleisesti ottaen olen aina liian ajoissa paikalla. Varaan yleensä aikaa jos sattuu jotain "yllättävää" ja jos ei tapahdu niin olen vartin etuajassa. Sitten kun toinen tulee vartin myöhässä niin "en mä nyt kauheen kauaa ole sua odotellut" :mad_old:
Hirveetä on lähteä palaveriin sellaisen kanssa jolla ei ole kiireen kiertämää. Itse olisin yksinäni lähitessä jo paikan päällä kun toinen vasta lähtee vessaan jne...

Knoukka

Well-known member
Olen aina ajoissa, tai pikemminkin hieman etuajassa. Usein mulla on vielä varasuunnitelma mahdollisten viivytysten osalle. Toisen myöhästyminen rassaa mun hermoja todella pahasti, oli kyseessä sitten työ tai vapaa-aika. Tässä voisin kyllä hieman rentoutua ja oppia. Jos toinen ilmoittaa myöhästyvänsä niin en hermostu lain, pikemminkin ilostun, mutta jos ei ilmoita... perkele.