ettelbruck
Well-known member
Suurella todennäköisyydellä en, vaimokin on töissä joten aktiivinen seuraaja puuttuu... Sisäänastelu-kättelyn vois katsoakin mutta se tanssia&haastatteluja ei oikein iske.
Tähän olisi asiallista vastata napakasti - Mitä VITTUA se sinulle kuuluu?!Mikäs sen parempaa illanvietettä, kun katsoa kuinka ihmiset kättelevät, ja toimittajat kyselevät: "Mitä itsenäisyys SINULLE merkitsee?"
Löytyykö VHS:ltä vuoden XXXX linnanjuhlat, kun itse olet ollut edustamassa?Ihan ensimmäisinä saapuvat arvovieraista kunnioitetuimmat seuraan tietysti, noin muuten sivusilmällä ja korva tarkkana mainittujen vieraiden haastattelujen varalta.
Se, kenellä on minkälainen kolttu tai tukkapehko tällä kertaa, ei kiinnosta hitonkaan vertaa.
Mua taas suoraan sanottuna kiinnostaa just noi asiat. Ei tosin nekään järin paljoa.Se, kenellä on minkälainen kolttu tai tukkapehko tällä kertaa, ei kiinnosta hitonkaan vertaa.
Muakin.Mua taas suoraan sanottuna kiinnostaa just noi asiat. Ei tosin nekään järin paljoa.
Vois löytyä jos olisin ollunna.. vaan eipä löydy.Löytyykö VHS:ltä vuoden XXXX linnanjuhlat, kun itse olet ollut edustamassa?
Ja myös siskoni kummi on linnanjuhlien vieras, kolmena edellisenä vuotenakin ollut mutta ensi vuonna ei ole enää.Entinen naapurinlikka on kuulemma kutsuttu, mutta tokkopa siltikään jaksan katsoa. Ehkä vähäsen.
Aijjaaha, just just kato joo. Luulin, että kaikki kadettikoulun käyvät joutuvat sinne pokkuroimaan.Vois löytyä jos olisin ollunna.. vaan eipä löydy.
Ei joudu. Jokunen vuosi sitten valittiin parin sentin tarkkuudella saman mittaisia, muistaakseni 185 senttisiä. Ilmeisesti määrään vaikuttaa myös vieraiden määrä/laatu.Aijjaaha, just just kato joo. Luulin, että kaikki kadettikoulun käyvät joutuvat sinne pokkuroimaan.
Kummisetä oli aikanaan yhden edellisen presidentin adjutantti, ei sekään kauhean hilpeä jopi tänä päivämääränä vaikuta olevan. Jonakin edellisenä vuonna yksi adjutanteista oli täysin harmaankalpea koko seremonian ajan, arvottiin perheen kanssa selviääkö kättelyn läpi pyörtymättä. Selvisi.Tuskin tulee suuremmin seurailtua illalla. Ei vaikka olisi kutsuttu. Ahdistaa tuommoiset. Ei tuo pressan hommakaan häppönen ole, en huolisi.