Aiotko seurata linnan paskantärkeitä pönötysjuhlia tv:stä?

Seuraatko linnanjuhlia tv:n välityksellä?

• Äänestäjiä yhteensä
    66

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Meillä on menossa homobuumi. Saatanpa sanoa että se ruokkii homoutta. Ihmisiä pystytään vaikuttamaan ja manipuloimaan homoiksi. Paljon on oppinut heterot pariutumisriittejä ja romantiikkakäsityksiä elokuvista ja muista, homostelun kanssa asia etenee ihan samoin.

Miksei ihmiseen voi asentaa, mute-nappulaa, jolla sen saisi äänettömäksi ja siten olemaan nolaamatta itseään?

Thunder

Vihan aiheuttaja
Minä en tiedä paljonko suomessa on homoja tai lesboja, mutta heidän saaman mediajulkisuuden perusteella niitä voisi olettaa olevan paljonkin. Ehkä 10 prosenttia?

Epäilen, että todellisuudessa homoja on paljon vähemmän. Ja homopareja vielä vähemmän. Se on toki ymmärrettävää että hompoarien, varsinkin rekisteröityjen osuus on pieni suhteessa heteropareihin, koska homostelemalla on esimerkiksi vaikea perustaa perhettä ja hankkia jälkikasvua. Sitä voi yrittää, muttei siitä mitään tule.

Minulle on aivan sama jos homot homostelevat, mutta Haloslaiset yrittävät kumota luonnonlakeja kehittämällä homoille oikeuksia, joihin heillä ei ole luonnollisia edellytyksiä.
Ai että vähemmän homoja. Mitä jos minä sanon, että olen homo/biseksuaali ja tulen täysin kaapilta ulos? Mitä siihen sanot? En usko niitä olevan vähemmän, uskoisin enemmän 10% siitä ylöspäin.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Jos ihmistä häiritsee se että joku tulee samaa sukupuolta olevan partnerinsa kanssa linnan juhliin, "koska eilenkin telkkarissa oli homo", niin kyllä se munkin nähdäkseni valitettavasti kertoo siitä, että kyseinen ihminen näkee homot ensisijaisesti homoina ja vasta toissijaisesti minään muuna.

Mutta ehkä meidän yhteiskunta ei ole vielä tarpeeksi pitkällä että ihmiset osaisivat olla kiinnittämättä hillittömästi huomiota siihen elääkö joku miehen vai naisen kanssa.
Minun eilisestä kommentistani tehtiin kärpäsestä härkänen. En jatka aiheesta enempää. Kaikki taaplatkoon edelleen tavallaan.

Thunder

Vihan aiheuttaja
Käsittääkseni homous ei tee hedelmättömäksi. Miespareillehan tuo on varmaankin hankalaa, mutta naisparithan nyt pystyvät lisääntymään heteroparejakin rivakammin.

Ja mun mielestä tärkein pointti adoptio-oikeuskeskustelussa on se, että homoparin lapset ei esimerkiksi joudu huostaanotetuiksi biologisen vanhemman kuollessa. Kokonaan ei-biologisen lapsen adoptoiminen nyt taitaa olla aika hankalaa heteropareillekin.
Minun mielestä homoilla on arvokkaat siittiöt ja ne kannattaa ottaa talteen. Lisäksi homot ovat parempia rakastelemaan kuin heterot. Olen nainut ja todennut tämän.

Thunder

Vihan aiheuttaja
F1-Forum on kuin jääkiekkojoukkue. Tekisi yleiselle asenteelle pirun hyvää, jos joku vakihahmo tulisi ryminällä kaapista. :wink:
Okei, tunnustetaanpa kertaheitolla: Minäpä rymistelen ulos ja kerron, että minulla on vakituinen suhde miespuoliseen hahmoon? Olen elänyt hänen kanssa jo 15 vuotta. Mitä se muuttaa?

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Okei, tunnustetaanpa kertaheitolla: Minäpä rymistelen ulos ja kerron, että minulla on vakituinen suhde miespuoliseen hahmoon? Olen elänyt hänen kanssa jo 15 vuotta. Mitä se muuttaa?
Mitä sen pitäisi muuttaa?

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Iggeen menet saman tien siintä niin. Ja banaanit perään Touholta, nih.
joopajoo

Thunder

Vihan aiheuttaja
Iggeen menet saman tien siintä niin. Ja banaanit perään Touholta, nih.
joopajoo
Ai loukkaannut noin heti, katopa heti mikä on nimimerkkini alla?
"Vihan aiheuttaja". Siinäpä se. Älä ota nokkiisi.:rolleyes:

Mangelo

Well-known member

Miksei ihmiseen voi asentaa, mute-nappulaa, jolla sen saisi äänettömäksi ja siten olemaan nolaamatta itseään?
Kyllähän TV:n vaikutus ihmisten käytökseen on ihan kiistämätön tosiasia. Lapsetkin toistelee sieltä oppimiaan ja alitajuntaansa iskostuneita juttuja, kuten esim. kummeleiden repliikkejä.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Voisitko luetella, kun noin monikossa laitoit? Ei taida montaa olla oikeasti.
Ei niitä onneksi montaa olekaan. Sopiiko että jätetään sormella osoittelu kuitenkin väliin, niin kauan kuin tämä keskustelu pysyy vielä jotenkin sivistyneellä tasolla?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jos ihmistä häiritsee se että joku tulee samaa sukupuolta olevan partnerinsa kanssa linnan juhliin, "koska eilenkin telkkarissa oli homo", niin kyllä se munkin nähdäkseni valitettavasti kertoo siitä, että kyseinen ihminen näkee homot ensisijaisesti homoina ja vasta toissijaisesti minään muuna.

Mutta ehkä meidän yhteiskunta ei ole vielä tarpeeksi pitkällä että ihmiset osaisivat olla kiinnittämättä hillittömästi huomiota siihen elääkö joku miehen vai naisen kanssa.
Tää on asia, josta mulla tulee faijan kanssa kinaa aika 'herkästi'. Sen mielestä niitä vois ihan varmuuden vuoksi aina nykästä nyrkillä nenään, josko vaikka 'paranis' sillä tavalla.:eek:

Pitäis niitten kuulema olla ihan hyshys ja poissa ihmisten silmistä.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Kyllähän TV:n vaikutus ihmisten käytökseen on ihan kiistämätön tosiasia. Lapsetkin toistelee sieltä oppimiaan ja alitajuntaansa iskostuneita juttuja, kuten esim. kummeleiden repliikkejä.
Onko sulla tullut tv'tä katsottuasi kova kiinnostus homostella, piestä tyttöystävä tehdä muutama murha tai raiskaus (niitä kaikkia esiintyy ohjelmissa)?

Ei tv-ohjelmat varmaan kenenkään seksuaalista suuntautumista muuta, ehkäpä se helpottaa kaapista ulostuloa.