Aiotko tilata MTV3:n F1+-paketin?

Aiotko tilata MTV3:n F1+-paketin?

• Kyllä

Äänet: 41 25,6%
  • En

Äänet: 119 74,4%

• Äänestäjiä yhteensä
    160

popolon

Well-known member
Tulipa sitten hankittua tuo MTV3 F1 paketti.

Katselin tuossa sitten harjoituksia uusintana MTV3+ kanavalta. Lähettääkö MTV todella noin huonoa kuvanlaatua, eli pikselimössöä yksityiskohdissa, kuten autojen renkaissa tai kun autoja kuvataan kaukaa? Varmaan tietty tuo pieni pyörivä pyörä kuvaruudulla on hankalaa pakattavaa, että tulee sitten huono kuva. Vai eikö kukaan muu ole tätä huomannu, eli onko vika vain digiboxissani (Philips DTR-2000)?

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Ei ole mitään virityksiä. Tämä on varmaan joku moka (mtv3:lta tai htv:ltä) .

mardemi

Well-known member
Sijainti
Keski-Suomi
Jaa, en ehtiny tarkistamaan mutta täällä Oulun seudulla ainakin tulee nyt Pulssi :rolleyes:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Marko-Irwin sanoi:
No minulle tuli kiire hankkia koko plus-palvelu ja sitten kun se hommattiin piti valvoa koko viime yö. Kaikki toimi loistavasti, mutta nyt kun piti alkaa katsomaan Sashaa ja F1 studiota niin näkyikin vain mustaa... Enkä tiedä voiko se katseluoikeus vain kadota päivässä kun en boxille ole mitään tehnyt (mitä nyt sammuttanut). Näkyyköhän aika-ajot ja muut normaalisti. Se nähdään kai sitten. Yritin soittaa Maikkarille, mutta kun sieltä sanotaan että "palvelemme hetken kuluttua" ja jonossa olen ollut jo noin 40 minuuttia! Pahuksen Maikkari!
Mulla oli sama juttu hetken aikaa nyt yöllä että ruutu oli vain mustana. Surffailin kanavien välillä hetken, buuttasin boxin pari kertaa ja yhtäkkiä sitten taas toimi. :)

Eli siis kyllä vika laatikossa lienee, hiukan bugittaa. Mikä boxi sul on Marko-Irwin?
Itselläni on Saloran t420.. Mietin vaan että jos on tyyppiviasta kyse..

Felix

Well-known member
Lähettääkö MTV todella noin huonoa kuvanlaatua, eli pikselimössöä yksityiskohdissa, kuten autojen renkaissa tai kun autoja kuvataan kaukaa?

Itse en ole tuollaista huomannu. Viittaisi siihen että antenni on huonosti säädetty tai jos kyseessä on kaapeli niin sielläpäässä on jotain vikaa

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
popolon sanoi:
Tulipa sitten hankittua tuo MTV3 F1 paketti.

Katselin tuossa sitten harjoituksia uusintana MTV3+ kanavalta. Lähettääkö MTV todella noin huonoa kuvanlaatua, eli pikselimössöä yksityiskohdissa, kuten autojen renkaissa tai kun autoja kuvataan kaukaa? Varmaan tietty tuo pieni pyörivä pyörä kuvaruudulla on hankalaa pakattavaa, että tulee sitten huono kuva. Vai eikö kukaan muu ole tätä huomannu, eli onko vika vain digiboxissani (Philips DTR-2000)?
MTV on kyllä tunnettu kaistansäästäjä verrattuna YLEen ja Neloseen. Nuo uusinnat tulivat parhaaseen katseluaikaan, joten niissä on varmasti säästetty vähän normaalia enemmän. Tuo MTV3+ kun jakaa koko kanavanipun kapasiteetin mm. MTV3:n ja SubTV:n kanssa. Kuva on kuitenkin mielestäni ihan kohtuullinen, pelkäsin jo aiemmin pahempaa.

miika

Well-known member
Joo kaippa MTV3 on sopimustenkin mukaan pakko lähettää aika-ajot miinuspuolella suorana, mutta ohjelmatietojen hämmentäminen lienee jonkinlainen surkea markkinointi yritys plussa palvelulle.

Uusi mainos (luetaan kovalla äänellä, vähän sillain trendikkäällä äänenpainolla):

"Näe formulaa vähemmän kuin koskaan. Nyt lähes miljoonalla katsojalla on mahdollisuus nähdä formuloita vähemmän kuin koskaan aikaisemmin. Mtv3 siirtää suurimman osan lähetyksistään maksulliselle plus palvelulle, ja näin sinulla on mahdollisuus välttää formulaa tehokkaammin kuin koskaan aikaisemmin. Tartu tilaisuuteen ja älä tilaa plus pakettia"

;)

öö ruz

Speed for ever
Rundikello ruudussa oli kyllä positiivinen yllätys.

Marko-Irwin

Well-known member
Sijainti
Turku
Jacques sanoi:
Eli siis kyllä vika laatikossa lienee, hiukan bugittaa. Mikä boxi sul on Marko-Irwin?
Itselläni on Saloran t420.. Mietin vaan että jos on tyyppiviasta kyse..
Minulla on kylläkin Finluxin DVB 240, mutta kun sinne Maikkarille soitin ja kysyin että mikä oli homman nimi niin siellä kerrottiin, että melkein jokaisessa poksissa on tuo sama vika, mutta siihen auttaa juuri tuo uudelleen buuttaaminen tai sitten vanha kunnon "vedä töpseli irti" tekniikka.

Tehomylly

Vihainen mies
Sijainti
Tampere
Digiboksit

Marko-Irwin sanoi:
uudelleen buuttaaminen tai sitten vanha kunnon "vedä töpseli irti" tekniikka.
Jahas. Ja tuon tason teknologialla kaikkien analogisten TV-lähetysten pitäisi hoitua 2006 eteenpäin...

Jere1983

Well-known member
Sijainti
lpR/Hyvinkää
Taitaa olla maikkarille ensisijaisen tärkeää että Kimi pärjää. Jos sarja säilyy loppuun saakka tiukkana, Kimi pysyy mukana mestaruustaistossa ja maahan saadaan kunnon formulahuumos niin korttien myynti noussee huimiin lukemiin. Toisaalta jos kaudesta tulee vuoden 2002 toisinto niin voi kortit jäädä myymättä.

Ilmari

Banned
No kertokaa nyt paketin hankkineet onko ostos tuntunut kannattavalta? Millaiset ovat tunnelmat ensimmäisen kisaviikonlopun jälkeen?

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Ilmari sanoi:
No kertokaa nyt paketin hankkineet onko ostos tuntunut kannattavalta? Millaiset ovat tunnelmat ensimmäisen kisaviikonlopun jälkeen?
En ole hankkinut pakettia, mutta jostain kumman syystä MTV3+ näkyi tänä viikonloppuna ?! Tämä olikin viikonlopun ainoa positiivinen seikka. ;)

En kuitenkaan taida ko. pakettia hankkia, jos se jossakin vaiheessa lakkaa näkymästä. Ehkä sitten kun tulee jännempää....

Parasta on ilman muuta se, ettei ole mainoksia. Periaatteessa myös uusinnat ovat hyvä, niin ehtii työssä käyväkin nähdä asioita moneen kertaan.

top-1

Active member
Oli näköjään mtv3 tunkenu reilusti lisää mainoksia analogi-puolelle. :thumbdown
kyllähän niitä tulevia ohjelmia ehtii parempaankin katseluaikaan kattella...tarttee niitä viideltä ammulla esittää! :frown: :doubtful: :thumbdown

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Jacques ja Marko-Irwin: Koettakaapa tutkia löytyykö bokseihinne softapäivitystä. Jos sitä ei ole vielä olemassa, niin on varmaan ennenpitkää tulossa.

Edit: Laitanpa tuosta vielä linkinkin: http://www.finlux.info/paivitys/

PS. Meikäläisen MTV3+-debyytti meni hieman pieleen, nukuin nimittäin pommiin sekä aika-ajon että kisan. :D Onneksi plus-palveluun sisältyy sentään kunnon uusinnat molemmista, niille oli heti käyttöä. Kaikki harjoitukset tuli kyllä katsottua suorana. Ne olivatkin tämän viikonlopun mielenkiintoisinta antia, sen verran tuubaa aika-ajot ja kisa olivat.

Mitä nyt tuli katsottua noita lähetyksiä, niin olen kyllä kokonaisuuteen tyytyväinen.

Viimeksi muokattu:

Calvin

Well-known member
Itse olen erittäin tyytyväinen F1+ pakettiin. Ihan erilaista katsella livenä telkkarista noita harjoituksia kuin netistä pelkkiä kierrosaikoja ja satunnaisia kommentteja. Nostattaa fiilistä aika-ajoihin ja kisaan ihan eri tavalla, ainakin minulla. Tuli valvottua aika hemmetisti kun katsoin kaiken suorana. Studio-jutut ei hirveästi säväyttäneet, mutta se oli kai odotettua. Toisaalta fiiliksiä tietysti latisti McLarenin rämpiminen. Edelleen täytyy sanoa että Pulkkinen-Mustakari-Saari-Lehto -akseli oli positiivinen yllätys. Ei toki täydellinen, mutta parannusta on kyllä tapahtunut viime vuodesta. Ei niinkään yksityiskohdissa (esim. virheitä sattuu entiseen malliin), vaan jotenkin vain kokonaisuus toimii paremmin.

Itse olen 100% tyytyväinen asiakas, mitä nyt boksi tietty bugitti kerran ja piti buutata, mutta sehän ei ole MTV3:n vika.

Tulipahan ihmeteltyä sitäkin että jos nauhoittaa digikanavaa ja katsellessa laittaa ruutuun jotain info-juttuja (esim. kellonaikaa, mitä ohjelmaa on menossa jne.) niin ne kaikki tulee myös nauhalle. Surkeasti toteutettu! Sama kuin videot nauhoittaisivat analogiselta kanavalta teksti-tv:tä jos sitä sattuu vilkaisemaan. Mutta eihän niin käy vaan nauhoitukseen tulee vain kyseinen tv-ohjelma. Tämä olisi mielestäni ihan helppo tehdä digiboksiin samalla tavalla, ts. signaali joka menee videolle sisältää vain itse kuvan eikä mitään noita info-juttuja, mutta kun ei.

Suomen Huippu

Sterna paradisaea
Digiplussa-homma on ihan hyvä juttu, mutta pitäis olla ainakin seittemän kameraa ja Kyllönen. Mutta ehkä ne maikkarilla kehittävät sitä vielä jos riittää kysyntää.

FO110K

Banned
Calvin viitzizitkö antaa kertomuksen millaselta se itse lähetys vaikutti? siis esmes erottuiko selkeesti koska normi puoli häipy katkolle, sujuiko selostus kokonaisuutena jnejne... itseä mietitytti toi et "huomaako ne + palvelun katsojat koska tavallinen pulliainen katoaa jääkaapille" :D
Miten muuten pääsikö vaihtaan "kanavaa" niinku canalilla, vai oliko samaa yleis editoitua kun normikanavalla?

Viimeksi muokattu:

Ma

Arrogant Opportunist
Sijainti
UP, Michigan
Ois kanssa kiva tietää tuosta pre Race-osasta, mitä kaikkee käytiin läpi?

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Plus-kanaviahan on vain yksi, joten mitään kanavanvaihtoja ei luonnollisesti voi tehdä. Kuva on ihan samaa kuin analogipuolellakin.

Ensi torstaina MTV3+:lta tulee klo 20 maksullinen Inside Grand Prix -ohjelma. Taitaa olla jotain plus-pakettiin kuuluvaa materiaalia...