AJ
Well-known member
F1-sarjaa pidemmän aikaa seuranneet tietävät mistä on kyse. Pilkkaa vai suorituskykyä?
vauh...nyt tiedän..törkeän hieno tuo Salon TyrrelJacques sanoi:Aironhankaimet:
Herää tietysti kysymys, että miksei nuo siivet olisi toimineet puoli metriä lähempänä tienpintaa? :doubtful:Jacques sanoi:Aironhankaimet:
Taisi tuossakin olla syynä sääntöjen kierto... "puoli metriä lähempänä tienpintaa" oli alue johon ei siipiä saanut laittaa, mutta nostamalla ne ylös löytyikin paikka jossa siivet ei olleet kiellettyjä.vmjs sanoi:Herää tietysti kysymys, että miksei nuo siivet olisi toimineet puoli metriä lähempänä tienpintaa? :doubtful:
Olikos se Prostin autoissa, jossa oli vain toisella puolella tuollainen siipi, koska se olisi tullut bensatankin korkin päälle se toinen siipi?
Tuosta en tiedä, mutta mieleen tuli tapahtuma Argentiinan GP:ssä 1998, jolloin toinen Saubereista menetti varikkokäynnillä oikeanpuolimmaisen lisäsiipensä kun se takertui vauhdissa johonkin bensaletkuun tms.Olikos se Prostin autoissa, jossa oli vain toisella puolella tuollainen siipi, koska se olisi tullut bensatankin korkin päälle se toinen siipi?