Miksei hyvin?pmv sanoi:Tai sanotaanko niin, että Fisi on yleensä ajanut kauden parhaat kisat Kanadassa.
Sen koneessa on kolkyt heppaa vähemmän ja se testaa vaan Alonsolle aina uusia osia seuraavaan kisaan. Mekaanikotkaan ei pidä sen autosta yhtä hyvää huolta kuin Alonson. Jos Fisin auto näyttää kulkevan liian kovaa, järjestävät mekaanikot siihen jonkun vian ettei se näyttäisi nopeammalta kuin Fernando. Lisäksi Briatore hakkaa Fisiä rottinkipiiskalla säännöllisestiJ.Heldenview sanoi:Vähän vaikuttaa Barrichellomaiselta tuo Fisin epäonni.
Entäpä jos nyt onkin päinvastoin? Alla kuitenkaan ei enää ole huonoa kalustoa. Hypoteesi: Hyvällä autolla ajetaan surkeasti, surkealla autolla ajetaan uskomattoman hyvin.Valde sanoi:Mun mielipde on se, että Fisi on ajanut Kanadassa uskomattoman hyvin kalustoihinsa nähden.
Niin on ajanut. Hämmennys PMV:llä ja kumppaneilla onkin suuri, kun ei aja tällä kertaa(hyvin siis), vaikka allahan on sarjan nopein auto...Mity sanoi:Fisi ajaa Kandassa. Ja ajaa hyvin. Fisi on aina ajanut hyvin Kanadassa.
Eikös tallimääräykset ole "virallisesti" kielletty?belated sanoi:Alonson johto Fisiin on jo niin suuri pisteissä, että Fisi joutuu tilanteen mahdollistaessa varmasti päästämään Alonson ohitse kisassa.
Pitääkin toivoa että Montagnystä tehdään kesken kauden esim. Jordanin kisakuski ja Heikki pääsee kolmoskuskiksi kaikkiin kisoihin.belated sanoi:Tosin Kanadan ja Jenkkien kisan ajan Heikki on siellä varamiehenä. Alonson johto Fisiin on jo niin suuri pisteissä, että Fisi joutuu tilanteen mahdollistaessa varmasti päästämään Alonson ohitse kisassa. Tuo kakkoskuskin rooli ei varmaan tee hyvää Fisin motivaatiolle varsinkin näin huonosti sujuneen kauden alun jälkeen. Uuden nälkäisen (osaavan) kuskin ottaminen tilalle loppukaudella ei olisi mikään liian iso riski ollenkaan. Kovalaisella olisi paljon kisakokemusta GP2:sta tältä kaudelta, Montagny ei ole ajanut kilpaa pariin vuoteen. Mutta joo, aika epätodennäköistä oon, että Fisiä potkittaisiin pois kesken kauden.
No, PR-töiden lisäksi osallistuu kaikenlaisiin tiimi-palavereihin viikonlopun aikana ja jollakin tasolla seurailee myös muiden tallien toimintaa. Tärkein tehtävä kuitenkin on siis olla vain varalla jos jotakin tapahtuu...Vilperi sanoi:Niin. Mikä tää rellun kolmoskuskin rooli on tuolla kisaviikonloppuisin? Nehän ei saa ajaa kolmella autolla perjantaina, joten tekeekokolmoskuski muuta, kuin hyppää puikkoihin silloin, jos jos varsinainen kisakuski tavalla tai toisella estyy?
Kuka niitä nyt "virallisesti" toteuttaa.Mutku sanoi:Eikös tallimääräykset ole "virallisesti" kielletty?
No se Ferrari joka on hankkinut kaiken menestyksensäkin niillä. FIA tietää sen mutta katsoo sormien läpi. Ai niin ja nyt tietysti tallimääräyksiä käyttää myös Renault. Jos McLaren joskus menestyy, se tulee tapahtumaan ilman tallimääräyksiäbelated sanoi:Kuka niitä nyt "virallisesti" toteuttaa.
Renault ei tarvitse tallimääräyksiä, niillä osataan hoitaa homma siten että 2. kuski jää ihan pyytämättä ykkösen taakse. Ferrarin ongelma vain on ajoittain ollut se, että Shumi on niin onnettoman surkea kuski, että kakkonen pääsee joskus ykkösen edelle heikommallakin autollaTörni sanoi:No se Ferrari joka on hankkinut kaiken menestyksensäkin niillä. FIA tietää sen mutta katsoo sormien läpi. Ai niin ja nyt tietysti tallimääräyksiä käyttää myös Renault.
Terävä pointti siellä takana :thumbup:Giffen:[ sanoi:Renault ei tarvitse tallimääräyksiä, niillä osataan hoitaa homma siten että 2. kuski jää ihan pyytämättä ykkösen taakse. Ferrarin ongelma vain on ajoittain ollut se, että Shumi on niin onnettoman surkea kuski, että kakkonen pääsee joskus ykkösen edelle heikommallakin autolla