Ajallaan, etuajassa vai akateeminen vartti?

Saapumisesi ajoitus?

• Paska polli

Äänet: 0 0,0%
  • Poska palli

• Jacques

• Äänestäjiä yhteensä
    27

Sue_me

Well-known member
Miten on, millaisella ajoituksella saavut tapaamisiin, palavereihin, juhliin yms. ennaltasovittuihin tilaisuuksiin?

Sue_me

Well-known member
Itsehän pyrin saapumaan paikalle juuri ajallaan. Tosin välillä lipsuu myöhän puolelle.

jjv

Arschloch
Ajallaan. Monesti tulee kulman takana odoteltua tai korttelia kierreltyä, että saa ajoituksen osumaan minuutilleen oikein.

Joissain tilanteissa etuajassa olevat ärsyttävät yhtä paljon kuin myöhästelijätkin.

Viimeksi muokattu:

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Riippuu hivenen tilaisuuden tärkeydestä, mutta inhoan sen verran myöhästymistä että olen yleensä vähän etuajassa. Sitten jos myöhästyn niin yleensä myöhästyn kunnolla. :dunno:

Lunssila

Well-known member
Viimeistään ajallaan, mutta kuitenkin maksimissaan pari minuuttia etuajassa.

Myöhästyjille turpaan.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Etuajassa. Jos jonkin liikenne- tai työesteen vuoksi myöhästyn, niin ilmoitan asiasta.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Siirrän itseni vuodessa noin 600-800 ennalta sovittuun tapaamiseen Pirkanmaan talousalueella, joista about 2/3 on erinäköisiä kokouksia.
Rutiiniksi on muodostunut, että olen paikalla 2-3 minuuttia ennen sovittua aloitusajankohtaa.
Useimmiten toimin noissa palavereissa puheenjohtajana, joten myöhästely ei olisi soveliasta.
Urpot myöhästelee toistuvasti. Niidenkin kanssa tässä hommassa joutuu toimimaan, valitettavasti.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
600:uussataa - 800:ahdeksansataa möötteä vuodessa kuulostaa melko paljolta.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Tommoet vähänkin virallisemmat palaveerauksen tyngät tuppaa oleen sen verran jäyheetä hommaa että päivän kuudennessa epistolassa mulla ei ois enää mitään asiaa kellekkään.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Tommoet vähänkin virallisemmat palaveerauksen tyngät tuppaa oleen sen verran jäyheetä hommaa että päivän kuudennessa epistolassa mulla ei ois enää mitään asiaa kellekkään.
Molen tottunu rykäsemään puheenjohtajana noi möötet aika tehokkaasti läpi. Turhia ei jaaritella vaan käsitellään ne mööten asiat ja jatketaan työpäivää kukin tahoillamme.
Jaarittelijat saa jäädä jaarittelemaan mööten jälkeen niitä asioitaan keskenään jos lystäävät.

Ei niillä jaarittelijoiden, asiayhteydestä irrallaan olevilla jutuilla, ole pakko pitää 5-10 muuta ihmistä (eli useita satoja euroja/tunti) nalkissa siellä kokouksessa joka on yleensä järjestetty aivan muuta asiaa varten kuin niiden aika-hiilijalanjälkeä kasvattavien toopejen sydämellä olevia asioita silmälläpitäen.
Jaaritelkoot keskenään kun mä olen poistunut. Olenhan Elvis.