PuoliPöhkö
Well-known member
Mulkka!Jos nyt on ihan pakko johonkin vääntäytyä, niin myöhässä.
Mulkka!Jos nyt on ihan pakko johonkin vääntäytyä, niin myöhässä.
Hiukan tähän tapaan. Toteutan ajoituksen kanssa sellaista systeemiä, että pyrin lähtemään varmuudella riittävän ajoissa ja sitten kun tapaamispaikka ja -aika lähestyvät, hidastelen tarpeen mukaan sen verran etten ainakaan ihan älyttömästi ole etuajassa.Ajallaan. Monesti tulee kulman takana odoteltua tai korttelia kierreltyä, että saa ajoituksen osumaan minuutilleen oikein.
Joissain tilanteissa etuajassa olevat ärsyttävät yhtä paljon kuin myöhästelijätkin.
Sellainen poikkeus, että puolipakollisiin sukujuhliin toki aina myöhässä. Ja ensimmäisenä kotiin.juhliin
Joskus kun olen ollut tapaamispaikalla vaikkapa 6 minuuttia etuajassa olen kävellyt kolme minuuttia poispäin suuntaan X ja sitten samaa vauhtia takaisin.Hiukan tähän tapaan. Toteutan ajoituksen kanssa sellaista systeemiä, että pyrin lähtemään varmuudella riittävän ajoissa ja sitten kun tapaamispaikka ja -aika lähestyvät, hidastelen tarpeen mukaan sen verran etten ainakaan ihan älyttömästi ole etuajassa.
Meistä ihme tyypeistä käytetään myös nimitystä täsmällinen :frank:Ihme tyyppejä :nope:
Oikeesti mä yleensä kattelen sopevan tupakointipaikan ja/tai selailen forumia tai jotain muuta hupelimesta etuaikaisessa tilanteessa.Markoj taitaa olla sen koulukunnan ihmisiä, jotka kuusi minuuttia etuajassa ollessaan kävelevät minuutin verran poispäin tapaamispaikalta ja sitten takaisin, minkä jälkeen toistavat saman vielä kahteen kertaan :idea:?
Niin ja etkös sä puhunu viikonloppuna Kulma-Alessa että sulla ois menkat myöhässä?Vihaan myöhästelyä ja -ijöitä. En ikänä ole myöhässä mistään.
Paitsi kerran laivasta Tukholmassa mutta se on toinen juttu se ja sen kerron kokonaisuudessaan 17.4.2005.