Ajallaan, etuajassa vai akateeminen vartti?

Saapumisesi ajoitus?

• Paska polli

Äänet: 0 0,0%
  • Poska palli

• Jacques

• Äänestäjiä yhteensä
    27

markoj

Custom User
Ehkä enimmäkseen hieman liian aikaisin omaa mukavuuttakin ajatellen, toiseksi useiten sopevasti ajallaan ja joskus myöhässä. Elämä ei ole 100% ennustettavaa, joten vaihtelua esiintyy. Sit joskus ei vaan jaksa/viitti.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Ajallaan. Monesti tulee kulman takana odoteltua tai korttelia kierreltyä, että saa ajoituksen osumaan minuutilleen oikein.

Joissain tilanteissa etuajassa olevat ärsyttävät yhtä paljon kuin myöhästelijätkin.
Hiukan tähän tapaan. Toteutan ajoituksen kanssa sellaista systeemiä, että pyrin lähtemään varmuudella riittävän ajoissa ja sitten kun tapaamispaikka ja -aika lähestyvät, hidastelen tarpeen mukaan sen verran etten ainakaan ihan älyttömästi ole etuajassa.

jjv

Arschloch
Hiukan tähän tapaan. Toteutan ajoituksen kanssa sellaista systeemiä, että pyrin lähtemään varmuudella riittävän ajoissa ja sitten kun tapaamispaikka ja -aika lähestyvät, hidastelen tarpeen mukaan sen verran etten ainakaan ihan älyttömästi ole etuajassa.
Joskus kun olen ollut tapaamispaikalla vaikkapa 6 minuuttia etuajassa olen kävellyt kolme minuuttia poispäin suuntaan X ja sitten samaa vauhtia takaisin.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Markoj taitaa olla sen koulukunnan ihmisiä, jotka kuusi minuuttia etuajassa ollessaan kävelevät minuutin verran poispäin tapaamispaikalta ja sitten takaisin, minkä jälkeen toistavat saman vielä kahteen kertaan :idea:?

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Itse tulen ihan viimetingassa tai vähän myöhässä, mutta ahdistun siitä, jos muut eivät ole ajoissa.

markoj

Custom User
Markoj taitaa olla sen koulukunnan ihmisiä, jotka kuusi minuuttia etuajassa ollessaan kävelevät minuutin verran poispäin tapaamispaikalta ja sitten takaisin, minkä jälkeen toistavat saman vielä kahteen kertaan :idea:?
Oikeesti mä yleensä kattelen sopevan tupakointipaikan ja/tai selailen forumia tai jotain muuta hupelimesta etuaikaisessa tilanteessa.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Vihaan myöhästelyä ja -ijöitä. En ikänä ole myöhässä mistään.

Paitsi kerran laivasta Tukholmassa mutta se on toinen juttu se ja sen kerron kokonaisuudessaan 17.4.2005.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Vihaan myöhästelyä ja -ijöitä. En ikänä ole myöhässä mistään.

Paitsi kerran laivasta Tukholmassa mutta se on toinen juttu se ja sen kerron kokonaisuudessaan 17.4.2005.
Niin ja etkös sä puhunu viikonloppuna Kulma-Alessa että sulla ois menkat myöhässä?