PuoliPöhkö
Well-known member
Olet menny vaihtamaan Foordiin.
Olet menny vaihtamaan Foordiin.
Niin. Vaihtoehtoja oli mutta annettujen speksien mukaan kaikki yhtä ei-miellyttäviä.Olet menny vaihtamaan Foordiin.
Ja kuvattu etukameralla.Omat mitattu kolmosvaihteella.
Noin puolen tunnin laskutoimituksella näistä tiedoista voi laskea, että ajoneuvonne nopeus 2000 rpm on noin 133 km/h, muistaakseni piirun verran yli.Eilen kun ajelin motaria (100 km/h nop.rajoitus) niin kokeilin.
Suurimmalla vaihteella (7), kierrosten ollessa noin 1800 rpm, oli mittarin mukaan noin 120 km/h nopeus, muistaakseni piirun verran yli.
Joskos sitten kevväämmällä kokeillaan, ja mitataan GPS:llä, se nopeus kera 2000 rpm.
Suattaapi olla. Muistaakseni 1600 rpm huithevilla edettiin noin 112 km/h (mittarin mukaan) eli juurikin sen PIIRUN VERRAN YLI 110 km/h.Noin puolen tunnin laskutoimituksella näistä tiedoista voi laskea, että ajoneuvonne nopeus 2000 rpm on noin 133 km/h, muistaakseni piirun verran yli.
Ihan takakameralla.Ja kuvattu etukameralla.
Entä syke?En saa ajoneuvoni kierroslukua lähellekään 2000rpm, millään välityksellä..![]()
Nopean huomaajan ennakkoetuna saatte vaalean keltaista paperipyyhettä heti siitä pistoolin lähellä olevasta tolpasta. Metrin. Yhden metrin.*huomaa heti*
Mittaa renkaan halkaisijan, tarkistaa välitykset ohjekirjasta, ja katsoo nopeusmittaria.Mitä ne tekee, joilla ei oo kierroslukumittaria?