106:
Pitkäjännitteisyys on suositeltava asia monissa asioissa, mutta eikös juuri sen takia pitäisi rakentaa kuljettaja ensin täyteen iskukuntoon ja työntää sen jälkeen maailmalle? Nimenomaan se, että Hirvonen laitettiin raakileena Subarulle ja Latvalaa ollaan opetettu monta vuotta kalliilla autoilla, on osoitus lyhytjänteisyydestä. Ensin kuljettajan annetaan oppia (mieluummin pienellä rahalla, jos tuhlatata ei tykätä) ja sitten hyödyntää valmista kuljettajaa. Hirvonen ja Latvala alkavat nyt tuottaa hedelmää ja voi sanoa, että se suunnitelma, minkä Jouhki kaksi vuotta sitten teki Hirvosella alkaisi mahdollisesti tuottaa hedelmää nyt. Pääpointissani en näe mitään vikaa koskien Jouhkin arvostelua.
Hirvosen ilmeisesti aliarvioin, kuten lähes kaikki ralliasiantuntijat maailmalla ja Suomessa. Tuolla sinivalkolasien ulkopuolisessa maailmassahan oltiin varsin yleisesti sitä mieltä, että Mikon kausi Subarulla oli vitsi.