Sekä ajo todennäkösesti pohjat :thumbup: Kyllä se voortilla kulkee, olispa kulkenu viimevuonna subarullakin.Faustus sanoi:Hirvonen pisti Poranterää päihin 11 sekunnillla!
Teki pohjatJr- sanoi:Sekä ajo todennäkösesti pohjat :thumbup: Kyllä se voortilla kulkee, olispa kulkenu viimevuonna subarullakin.
Luulen, että näiden tulosten ennaltapäätteleminen olisi vaatinut pohdiskelujen sijaan ennustajanlahjoja. :wink:Late sanoi:Kyllä menee taas rallitietäjässäkin pisteet ihan perseelleen. Vielä kun ei ollut aikaa miettiä yhtään tuloksia.
No olis menny edes sinne päin. Vaikka tuskimpa se pisteitä olis tuonu lisää.Valde sanoi:Luulen, että näiden tulosten ennaltapäätteleminen olisi vaatinut pohdiskelujen sijaan ennustajanlahjoja. :wink:
------------------------
Louistavia pätkiä nämä kaksi viimeistä Hirvosella. Jos rengasasiassa ei tapahdu muutoksia, niin Mikkohan perkules ajaa vielä podiumelle Neste-rallissa.
Paina paina samaan tahtiin niin voi olla että ei banjo viuhu ensimmäisen viikon aikana vielä!mrj-fin sanoi:Sebastien Loeb on kyl tosi kova kuski! Kaveri ajo kaikille päivän pätkille pohjat. Eipä paljon ole muista nykyään vastusta Loebille. Kyllä toi Loeb on kaikkien aikojen paras rallikuljettaja. Kaikki Mäkiset ja Kankkuset y.m. ei ole pahemmin mistään kotoisin verraten Loebiin. Aivan älyttömän uskomatonhan se on, ei siitä mihinkään pääse. Schumacher-Rossi-Loeb-Capellini ovat minun suosikki moottoriurheilijat olleet jo kolmisen vuotta ja toivottavasti kukin heistä on oikein ylivoimainen omissa lajeissansa. :thumbup: Tästä on hyvä jatkaa. Tulispa nyt sitten vielä kaikista loppukauden kisoista voitot niin se olis sitten jo 14 voittoa yhellä kaudella.
Skodan selitys, halusivat säästää moottoria seuraavaan ralliin...ettelbruck sanoi:Perjantaina sanottiin että Arminilta meni kone ja Jannelta kytkin. Kuitenkin vain nixmanni jatkoi superrallina. Tais olla pahoin hajonnut kytkin...
www.skoda-auto.comWe will not continue in the rally with Janne as the engine was new for this event. For the same reasons that we pulled Armin out of Turkey we will do the same with Janne and save the engine for another rally.”