Al-sedän tietovisa pt. IV eli finaalikierros

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Albert Oil
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
16. Nylon Beat

17. Fidel Castro

18. -

19. Martti Suosalo. Heikki Nousiainen

20. Atari on legendaarinen pelifirma, mutta että mitä se nimi tarkoittaa...

16. Diolla taitaa olla Last in the Line, mutta ei sillä noita muita kai ole, olkoon tyhjä tää vastaus, varmuuden vuoksi.
17. ?
18. partion keksijä
19. Martti Suosalo tms. se matkalaukkukostaja.
20. ?

niin tuli nyt jälkikäteen mieleen että onhan se batista fidel ja raul castronkin edeltäjä, vaikkei välittömästi edellä ollutkaan...

18. Partioliikkeen perustamisesta. Ja sulle se on lordi Robert Baden-Powell. Nih.

Muista ei harmahinta aavistustakaan.

Jaaha. Se ois sitten siin'.

16.Nylon beatin

17.Fidel Castron

18.Partioliikkeen perustamisesta

19.Martti Suosalo, Heikki Nousiainen sekä Elmeri Putkonen ja Vertti Koivula

20.Ammatti- ja taparikollisuus/nen

Tulokset tulee tohon ales kohtsillään.

Viimeksi muokattu:
Fanfaari - töttörötöö. Tässä tulevat Al-sedän pubivisan tulokset. Visailu oli yleiseltä vaikeusasteeltaan kinkkisehkö mutta kilpailun taso oli kyllä aika kova.

1.jps 16 p.
2.Mehe Rienarsuo 15,5
3.Tmoi 15

4.The Stig 14
5.Il tempo gigante 13,5
6.Azly 13
7.Zervuska Haidis 12
8.Moe Szyslak 11
9.Jusban 9,5
10.AJ 9

11.Balthazar 8 12. Puupää 7 13.Sooda 6,5 14.^Melissa 6 15.Otto Hokkanen 5,5 16.JPP 5 17.Teppoil ja lfb 4 19.PekPoy, Asko S, Nipsuhuuli, Aziz ja Andy 3 24.Lancer 2,5 25.Olga ja Captain Howdy 2 27.Banaani 1,5 28.Pietari ja Pohjoisen Pike 1 30.Trullinkaasu -4,5

Onnea voittajille ja kaikille muillekin sitä tarvitseville. Perinteiseen tapaan jps voi noutaa palkintonaan ison tuopposen Tampereen Pub Vinyylistä.

Palaver' on päättynyt.

Kiitos Alppu vaivannäöstä! Hieno kisa!

Itselle Kimin sijoitus aika-ajosta.:o

Mä kyllä pidin etukäteen selviönä, jotta Mehe ois tienny ihan kaiken. Mulle lähes kaikki musiikkiin ja leffoihin liittyvä on liki mahdotonta.

Hieno kisa, kiits Alppu.

Täyden kympin suoritus, vaikka jätin kaksi kierrosta väliin. Hyvä minä! :ahem:

Captain Howdy vetäs hurjat pisteet viimeisellä kierroksella, kolmen osan jälkeen oli vielä yli 300 pistettä miinuksella ja nyt meni plussan puolelle.

kui mun nimi on väärin kirjotettu. protesti!

En vastaa niin kauan kunnes tulee mustaa valkoisella, pelkkä valkoinen ruutu ei vakuuta minua.