Sä taas oot.Sä et oo mikään tyttö enää.
*panee*Paa mulle email osoitteesi rivaan.
Hyi.*panee*
potilas107@kilpisjärvenhvms.fiPaa mulle email osoitteesi rivaan.
Olin nuorna poikana tulisen rakastunut Tiktakin Petraan. Kun elämän myöhemmissä vaiheissa luokalleni sattui hänen kaksoisolentonsa, muodostui elämäni tärkeimmäksi päämääräksi päästä jörnimään kanssaan. Olisinko kertonut näin jonninjoutavan anekdootin ilman kolmea olutta? Tuskin.Hei lopeta, et saa
mua susta välittämään,
sun pitäis se jo ymmärtää.
Mitenhän tässä mahtoi käydä? Juopa neljäs ja kerro se meille.Kun elämän myöhemmissä vaiheissa luokalleni sattui hänen kaksoisolentonsa, muodostui elämäni tärkeimmäksi päämääräksi päästä jörnimään kanssaan.
Vuodet koulussa vierivät vailla sukupuolinussintoa kanssaan lain. Koulun jälkeen (no hänen valmistuttuaan sulkukiinni näin facebookista hänen eronneen ja myyvän sohvaa, joka ei uuteen asuntoonsa mahdu. Esitin olevani kiinnostunut ostamaan sohvan ja pääsin pelaamaan peliä. Vein moottoripyöräajelulle ja pääsin jörnimään. Lyhyt, tulinen romanssimme alkoi hiipua kun hän kuunteli Seminaarimäen mieslaulajia. + sekään ei edesauttanut kun kerroin etten minä sitä sohvaa koskaan ollut ostamassa.Mitenhän tässä mahtoi käydä? Juopa neljäs ja kerro se meille.
Onhan noi joskus pienemmästäkin loppuneet, ymmärrän.Lyhyt, tulinen romanssimme alkoi hiipua kun hän kuunteli Seminaarimäen mieslaulajia.
Olitko moottoripyörällä liikenteessä?*tähän se tarina Al-sedästä ja Semmareista kuhmolaisessa hotellissa*