Albert Oil
Hippi ja juntti
Edellämainitut vaihtoehtoiset totuudet kertonevat omaa korutonta kieltään hahmokkeen burb mielipuolisuuden tämänhetkisestä tasosta.
Niin määkin olin näkevinäni vai oliko vaan look-a-like?Näin mainoksen televisiossa tuosta uudesta Heikoin lenkki -ohjelman reinkarnaatiosta, ja siellä päristeli menemään itse Albert Oil.
Melekosen suurella varmuuvella menisin sanomaan, että ihan oli aeito.Niin määkin olin näkevinäni vai oliko vaan look-a-like?
Voiskos Albert olla se, joka aiheuttaa pallihien eritystä? Tänään ollut meinaan erityisen voimakasta.Albert Oil on se kuoppa tiessä, johon ajat joka päivä, koska et muista sitä kuoppaa vaikka ajat siihen joka päivä.
Albert Oil on se tunne joka valtaa kehon ja mielen, kun jokin napsahtaa tuulilasiin, etkä tiedä vielä että tuliko tuulilasiin halkeama.
Albert Oil on vinkuvat ja pomppivat pyyhkijänsulat.
Albert Oil on tankkauspistooli, joka katkaisee tankkauksen, vaikka olet varma ettei tankki ole vielä täynnä.
Albert Oil on tyhjä tuulilasinpesunestesäiliö kurakelillä motarilla.
Albert Oil on liian kuumaksi äitynyt penkinlämmitin.
Albert Oil on se laiskuus, joka estää putsaamasta tuulilasia kunnolla lumesta, ja joka sitten johtaa tihrustamiseen ja kismitykseen.
Albert Oil on Kimin startti Monzassa vuonna 2015.
Albert Oil on se kengänpohjissa auton lattialle kantautunut lumisohjo. Tai kesällä koirankakka.
Albert Oil on turvavyö joka hankaa silleen tyhmästi.
Albert Oil on pätkivä radiokanava. Joka on ainoa joka kuuluu edes vähän.