Albert Oil
Hippi ja juntti
En mutta luulen tarinan olevan totta kaikilta osin.
Virtasen Jukka kuulema kommentin takana.En mutta luulen tarinan olevan totta kaikilta osin.
Vilhon isä. Levyraatojuontaja.Se jääkiekkoilija vai se seksologi?
Olipa siinä siloiteltu versio.Speden hautajaisissa laulaneen Arja Korisevan kännykkä olisi pirissyt kesken esityksen. Joku oli kirkonpenkiltä loihinut lausumaan: Spede sieltä vaan soittaa, että lopeta jo laulaminen.
Hautajaisiin liittyy katsantokannasta riippuen huvittava tai ei-niin-huvittava anekdootti. Arja Koriseva oli mennyt laulamaan Speden arkun viereen, mutta esityksen aikana hänen kännykkänsa alkoi soida taskussa.
”Spede soittaa, voitko lopettaa tuon kiljumisen”, oli Sairasen vieressä istunut Jukka Virtanen tokaissut.
Entäs mä? Mitäs mä lähettäisin sulle. Oiskos jotain toiveita?... on mahdollisesti hyvin humalassa tällä hetkellä.
No, mistäkö minä sen tietäisin? No, siis.
Seuraavaksiko alan vastaanottamaan privassa kikkelikuvia Fagerhomilta, kouvostovonilta, Olgalta tai Saatanalta ja teen vastaavia johtopäätöksiä hänestäköhänsäpaskin?
Pane maitoa tulemaan.Entäs mä? Mitäs mä lähettäisin sulle. Oiskos jotain toiveita?
Ei kannata toivoa tommoisia, koska voi pian saada mitä tilaa :nope:... on mahdollisesti hyvin humalassa tällä hetkellä.
No, mistäkö minä sen tietäisin? No, siis.
Seuraavaksiko alan vastaanottamaan privassa kikkelikuvia Fagerhomilta, kouvostovonilta, Olgalta tai Saatanalta ja teen vastaavia johtopäätöksiä hänestäköhänsäpaskin?