Alennuspolli

Jos kengät ovat puoleen hintaan...

• Ostan samanlaatuiset kengät kuin yleensä, mutta puolet halvemmalla.

Äänet: 9 81,8%
  • Ostan parempilaatuiset kengät kuin yleensä, samaan hintaan kuin yleensä.

Äänet: 2 18,2%

• Äänestäjiä yhteensä
    11

Mangelo

Well-known member
Pari kertaa vuodessa käyn kenkäkaupassa. Yleensä ei löydy sopivia. Viimeksi löytyi puolitoista vuotta sitten muuten parhaat mutta huonosti kestävät kuudesaosahintaan verrattuna laatutason epämukaviin puukenkiin.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Hirveä kenkäshoppailija olen. Reinot sain joululahjaksi. Sitten taassain kroksikopiot saatoin ostaa itse toissakesänä tai sitten löytyivät jostain. Maiharit ostin joku vuosi sitten, kun edellisista roskista löytyneistä alkoi vesi tulla läpi joka kulmasta. Niin ja on minulla turvakengätkin mitkä sain, kun edellisellä omistajalla olivat ylimääräiset.

jjv

Arschloch
Juhlakenkiin voisin jo panostaa enemmän, tosin arkikäyttöön en kovin kalliita kenkiä haluaisi. Ratkaisuni olisi tod. näk. ostaa sekä halvat arkikengät + kalliit juhlakengät, kun halvalla saa. Tosin vain jos on tarvetta näköpiirissä.
Itse tekisin juuri päinvastoin. Sen verran harvoin mulla juhlakenkille tarvetta, että siihen käyttöön kelpaa halvemmatkin eikä tartte niillä paljoa kävellä. Saatan kyllä nykyisillä 'puvunkengillä' selvitä loppuelämäni.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Sen verran harvoin mulla juhlakenkille tarvetta, että siihen käyttöön kelpaa halvemmatkin eikä tartte niillä paljoa kävellä. Saatan kyllä nykyisillä 'puvunkengillä' selvitä loppuelämäni.
Tää on kyllä niin totta. Eikä ole tullut juhlakengillä retsoiltua täälläkään. Viimeksi ostin mustat nahkakengät joskus 2008 tai 2009. Ainakaan vuoteen en ole tarvinnut.

Sopiiko rippipuku vielä päälle?

Örfil

Guest
Joo, "juhlatalvikengillä" menee suunnitelmataloudessa ainakin 2 viisivuotiskautta. Kävelykengilläkin lönttöskenkävaihe mukaanlukien ainakin viisi vuotta, ehkä pitempäänkin.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mun nahkapohjaiset hääkengät on kerran käytetyt.

Sekin turhaan.