Örfil
Guest
Tarkoitatko näitä seksybitch -kenkiä?Naisten kengissä kiilapohjakengät on seksintappajat. :yuck:
Mulla ainakin jäykistyis, siis ainakin asenne
Näytä liitetiedosto 19848
Tarkoitatko näitä seksybitch -kenkiä?Naisten kengissä kiilapohjakengät on seksintappajat. :yuck:
Ei ole foorumin vanhassa kaartissa enää muuta jäykkää kuin käytös.Tarkoitatko näitä seksybitch -kenkiä?
Mullahan on melki juuri tollaset.Tarkoitatko näitä seksybitch -kenkiä?
Itse tekisin juuri päinvastoin. Sen verran harvoin mulla juhlakenkille tarvetta, että siihen käyttöön kelpaa halvemmatkin eikä tartte niillä paljoa kävellä. Saatan kyllä nykyisillä 'puvunkengillä' selvitä loppuelämäni.Juhlakenkiin voisin jo panostaa enemmän, tosin arkikäyttöön en kovin kalliita kenkiä haluaisi. Ratkaisuni olisi tod. näk. ostaa sekä halvat arkikengät + kalliit juhlakengät, kun halvalla saa. Tosin vain jos on tarvetta näköpiirissä.
Tää on kyllä niin totta. Eikä ole tullut juhlakengillä retsoiltua täälläkään. Viimeksi ostin mustat nahkakengät joskus 2008 tai 2009. Ainakaan vuoteen en ole tarvinnut.Sen verran harvoin mulla juhlakenkille tarvetta, että siihen käyttöön kelpaa halvemmatkin eikä tartte niillä paljoa kävellä. Saatan kyllä nykyisillä 'puvunkengillä' selvitä loppuelämäni.
Ei taida olla enää tallella, mutta ylioppilasjuhlapuvulla pärjännee vielä tarvittavat hautajaiset. Muihin bileisiin enää ajatellut mennäkkään.Sopiiko rippipuku vielä päälle?
Onhan se hyvä viimeiselle sukkulamatkalle jotain tummaa olla kaapissa varattuna.Muihin bileisiin enää ajatellut mennäkkään.
Isoon grilliin mennään valkoisessa puvussa. Sen joutuu onneks toiset ostamaan.Onhan se hyvä viimeiselle sukkulamatkalle jotain tummaa olla kaapissa varattuna.
Tyttö jätti tulematta?Mun nahkapohjaiset hääkengät on kerran käytetyt.
Sekin turhaan.
Mikä tyttö?Tyttö jätti tulematta?