Aliarvostettuja herkkuja

Tose

Kääntyy oikealle
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
7245
Sijainti
The City
Talouskorput ja erityisesti ne pohjapuolet olivat vielä parempia, mutta niitä ei saa enää.
 

Enrique

Well-known member
Liittynyt
18.12.2002
Viestit
1913
Kanelikorppuja itsekin eilen söin. Todella aliarvostettu kulinaristinen elämys :ahem:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Tose sanoi:
Talouskorput ja erityisesti ne pohjapuolet olivat vielä parempia, mutta niitä ei saa enää.
Mä ostin eilen Töysän Konelikorppuja. Millasia ne talouskorput oli? Sokerikorppujako? Tuolla oli meinaan muunlaisiakin töysäläisiä korppuja.
Töysän piparkakkuja ostin tuossa ennen joulua. En mahda mitään, että mulle tulee aina Ace17 ja Nick_W mieleen kun ostan töysäläisiä leipomotuotteita. :ahem:
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Korput onkin hyviä. En ole vuosiin syöny.

*Kastaa sokerikorppua kolaan*
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Runar ja Kyllikki sanoi:
Kanelikorppu kahviin, teehen tai kaakaoon kastettuna! :ahem: :ahem:
Kanelikorput kahviin kastettuna ovat suurta herkkuani. Niitä tuleekin nautittua runsaasti joka kerta Suomessa käydessä - Norjasta en ole löytänyt kuin yhdentyyppisiä korppuja "Sukkerkavringer" jotka ovat siis sokerikorppuja ilman kanelia ja pinnalle ripoteltua sokeria, menettelevät paremman puutteessa:mad_old:
 

Tose

Kääntyy oikealle
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
7245
Sijainti
The City
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mä ostin eilen Töysän Konelikorppuja. Millasia ne talouskorput oli? Sokerikorppujako?
Talouskorput oli niin kuin kuivattuja sämpylän puolikkaita. Voita päälle ja kahviin kasteltuna nautin niitä joskus.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Luulin että täällä puhuttaisiin foorumin naisista - petyin. Mutta onhan noi korputkin ihan jees.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Runar ja Kyllikki sanoi:
Kanelikorppu kahviin, teehen tai kaakaoon kastettuna! :ahem: :ahem:
No nih. Ostettu on. Kahvi on valmistumassa. Vetäköön Ruunari sakkoa kymmenen talaria, jos korput eivät ole niin hyviä kuin muistelen niiden olevan. Ilman tätä toikkia ne töysäläiset olisivat tulleet ohikävellyiksi.
 
Ylös