kouvotsvoni
Banjottu
Sama. En toista itseäni ja juttujen taso nousee korkeammalle tasolle, enkä myöskään toista itseäni.Toisille ei vaan viina passaa. Itsellenihän se sopii ihanalla tavalla.
Sama. En toista itseäni ja juttujen taso nousee korkeammalle tasolle, enkä myöskään toista itseäni.Toisille ei vaan viina passaa. Itsellenihän se sopii ihanalla tavalla.
-Polkupyörää ajava karhuItseasiassa harva asia on niin viihdyttävää seurattavaa kuin humalainen Kouvo.
- Sammunut Pryyffi tunkee lompsaa mikroon-Polkupyörää ajava karhu
-Häntäänsä jahtaava koira
Siinä lista viihdyttävemmistä asioista.
Mun viikonlopun Otot oli yksi. Hokkanen.Josko jatkossa kuitenkin pystyisi yhden käden sormin laskemaan viikonlopun otot.
Mie en alunalkaenkaan täysin ehdottomalle linjalle ajatellut lähteä. Mutta oli toki useampi viikko tarkoituksena olla kokonaan ilman.Perjantaina tuli viikko täyteen ilman viinaa. Tuolloin mietin, että pitäiskö käydä olust tai kaksi Alkosta kun siinä kulmilla olin, mutta jäi hakematta. Jos koittais ainakin kuukauden vetää ihan kuivilteen, ellei nyt aivan pakottavia juomistilanteita ole.
Oliko ihan ravintola-annoksena?Mun viikonlopun Otot oli yksi. Hokkanen.
Olen ollut alkoholitta yli viikon.
Kaunkohan toi elimistö kestää tällaista rääkkiä?
:thumbup: ja tuolle toiveelle :thumbdown Sanonko kuinka siinä käy kerran, parin lipsahduksen jälkeenJohan sitä rapian viikon verran kestikin taukoa.
Josko jatkossa kuitenkin pystyisi yhden käden sormin laskemaan viikonlopun otot (ravintola-annoksia).
:thumbup:Reilu viikko takana. Pari viikkoa vois vielä jatkaa.
:thumbup:Perjantaina tuli viikko täyteen ilman viinaa.
Tässä on menetetty sielu :ahem:Vatsa taas ihan kuralla kun tuli viikonloppuna ööliteltyä. Joka viikonloppuina aina muutoinkin. Joskus jopa sunntaina, jolloin maanantaina kova hinta.
:thumbup:Olen ollut alkoholitta yli viikon.