Mangelo
Well-known member
Molemmat punnitaan Pietarin portilla.Mitäpä tuosta sitten, ihan sama tappaako jonkun vai varastaako.
Molemmat punnitaan Pietarin portilla.Mitäpä tuosta sitten, ihan sama tappaako jonkun vai varastaako.
Vaakakupissa nuo taitaa olla hieman eriarvoisia.Molemmat punnitaan Pietarin portilla.
Molemmat punnitaan Pietarin portilla.
Njän njän nää, Pietari onkin samaa mieltä mun kanssa, kai.Vaakakupissa nuo taitaa olla hieman eriarvoisia.
Itseäni vituttaisi ainakin ilman syytä joutua johonkin ruumiintarkastukseen. Kuin myös selvänä puhallella. Jos alkolukot iskettäisiin joka autoon, niin niiden tehokin laskee, kun aina löytyy joku virtuoosi kun pystyy ne kiertämään ja tieto leviää hienosti näin tietokoneaikana. Ammattijuoppojen ryhmässä näitä virtuooseja on varmasti vähemmän ja heille suunnatut laitteet ajavat asiansa paremmin.On joo. Jos ottaa kaupasta jotain niin on tavallista suurempi mahdollisuus, että ajaa kotimatkalla kolarin tai jonkun yli kun ajovalmius ei ole entisellään. Hiukan samaan tapaan kuin humalassa ajaessa. :ahem:
edit. Minä hidas, Pietari nopea(mpi).
Päättele samalla siten, että kannattajat yrittävät piilotella taipumustaan.Itse päättelen tämän tuloksen niin, että ne jotka eivät kannata alkolukkoa voisivat istua auton rattiin hyvinkin helposti kännissä.
Ajattelisin ennemmin, että ne jotka ovat epävarmoja käytöksestään alkoholivaikutteisessa tilassa ja kuitenkin hankkiutuvat kyseiseen tilaan, saattaisivat arvostaa sitä etteivät saisikaan autoaan liikkeelle.Itse päättelen tämän tuloksen niin, että ne jotka eivät kannata alkolukkoa voisivat istua auton rattiin hyvinkin helposti kännissä.
Itse en kyllä paljoa autolla ajele.Ajattelisin ennemmin, että ne jotka ovat epävarmoja käytöksestään alkoholivaikutteisessa tilassa ja kuitenkin hankkiutuvat kyseiseen tilaan, saattaisivat arvostaa sitä etteivät saisikaan autoaan liikkeelle.
No ei ihme, että väsyttää, kun joutuu painaan kolmea duunia, että saa ne kaikki sakot maksettua.