Allergiapolli

Onko sinulla allergiaa?

  • Kyllä

    Äänet: 25 47,2%
  • Ei

    Äänet: 28 52,8%

  • Äänestäjiä yhteensä
    53
Liittynyt
12.4.2008
Viestit
5797
Sijainti
Kerava
On, persilja, oregano, pippurit paitsi maustepippuri, kiiwi, ananas, raaka tomaatti... ja laktoosi-intoleranssi :alppu:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Ja vastataanpa itsekin. Viime keväänä puhkes koivun siitepölyallergia. Nyt on oireita tullu taas, ja epäilykset kohdistuu kissaan. Ens viikolla selvinnee tarkemmin. Ei ole kiva, kun taloudessa on kissa :frown:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Ei tietääkseni.

Joskus skidinä mulla oli taiveihottumaa polvitaipeissa ja sitä pidettiin allergiana (mm. appelsiineja vastaan), mutta se katos eikä ole sen koommin palanut.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
On, persilja, oregano, pippurit paitsi maustepippuri, kiiwi, ananas, raaka tomaatti... ja laktoosi-intoleranssi :alppu:
Mulla on muuten kaikki elukat paitsi kalat niinkun ympäristössä ja melken kaikki siitepölyt. Ja home.
:eek!: Miten sä pysyt järjissäsi? Vai onko sulla jatkuva lääkitys päällä?

Mä vielä jotenkin kestäisin sen aivastelun ja räkäisyyden, mutta se saakelin kutina kurkussa/korvissa/nenässä ja silmissä tekee hulluksi! :frank:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Ei ole.

Kävin melko kattavissa testeissä...öööh vuosi pari sitten...kun oli nokkosihottumaa. Oli aika pirullista, mutta katosivat sitten itsestään.
 
Liittynyt
12.4.2008
Viestit
5797
Sijainti
Kerava
:eek!: Miten sä pysyt järjissäsi? Vai onko sulla jatkuva lääkitys päällä?

Mä vielä jotenkin kestäisin sen aivastelun ja räkäisyyden, mutta se saakelin kutina kurkussa/korvissa/nenässä ja silmissä tekee hulluksi! :frank:
Niinpä. :dunno:

Mulla on astma ja nuo tulee siinä niinkun mukana.

Hei ja joulumausteet laukasee migreenin.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Jonkinlaista heinänuhaoireilua vielä, mutta ei enää läheskään niin paha kuin joskus 10 vuotta sitten. Nyt on paha sanoa oikeaa vastausta kun ulkona on talvi ja 10 astetta pakkasta.
 
Ylös