Jokaisessa startissa tulee naamaan järkyttävältä määrältä kuskeja.
Jokaisella startilla ilmeisesti tarkoittanet kaksi viimeisintä? Kyllähän Alonso on ottanut todella mainioitakin lähtöjä.
Jokaisessa startissa tulee naamaan järkyttävältä määrältä kuskeja.
Jokaisella startilla ilmeisesti tarkoittanet kaksi viimeisintä? Kyllähän Alonso on ottanut todella mainioitakin lähtöjä.
Kyllä menee vaikeaksi....
Tulee Ferrarilla kiire kun tuplamestarille ei pystytä tarjoamaan Ferrari 2007-2008 tasoista autoa. Noinkinpäin toimii, mulle ihan sama.Miksei olisi? Vuonna 2008,kun Kimi pari kertaa hävisi Massalle,niin Tifosit/Alonso fanit vaativat Kimille kenkää.Aivan sama juttu nyt. Kimi 3 kautta Ferrarilla ja yksi WDC ja kaksi WCC:tä.Tulee Alonsolla kiire.
Tulee Ferrarilla kiire kun tuplamestarille ei pystytä tarjoamaan Ferrari 2007-2008 tasoista autoa. Noinkinpäin toimii, mulle ihan sama.
Miksköhän Kimikään ei pystyny monessa vuodessa McLaren-nimisellä autolla samaan, kuin Hamilton paljon lyhyemmässä ajassa...
Tulee Ferrarilla kiire kun tuplamestarille ei pystytä tarjoamaan Ferrari 2007-2008 tasoista autoa. Noinkinpäin toimii, mulle ihan sama.
Miksköhän Kimikään ei pystyny monessa vuodessa McLaren-nimisellä autolla samaan, kuin Hamilton paljon lyhyemmässä ajassa...
Varmasti.Kimi olisi viime vuonna vienyt mestaruuden Ferrarilla, McLarenilla tai Red Bullilla.
Varmasti.David Coulthard olisi voittanut mestaruuden kaudella 2010, jos se olisi ajanut Red Bullilla, McLarenilla tai Ferrarilla.
Kieltämättä "kiihottava" keskustelunaihe, mutta katsotaan nyt onko Massan vahvuus pysyvää sorttia.
Ei se Massan "vahvuus" Kiinassakaan ollut kovin kummoista, siellä oli Alonson "vahvuuden" edellä seitsenkertainen maailmanmestari kriittisillä hetkillä. Alonso on ollut, kuten kaikki tiedämme, parempi ja nopeampi kuin Massa, siis keskimäärin.