Alonsosta maailmanmestari

Nasu

Tollona Tollereihin
Liittynyt
12.7.1999
Viestit
984
Sijainti
Keski-suomi
Renault-tallin kuljettajista Giancarlo Fisichellan autoa vauhdittaa Brasilian GP:ssä kokonaan uusi moottoriversio, kun taas mestaruudessa kiinni oleva Fernando Alonso turvautuu luotettavaksi havaittuun vanhempaan moottoriin.

- Meidän oli tarkoitus tuoda moottori jo Monzaan, mutta lopulta jouduimme odottamaan vielä kaksi kisaa. Tähän kilpailuun uusi kone on annettu Fisichellalle. Minulla on kuitenkin oikein hyvä ja toivottavasti luotettava moottori, Alonso selvitti espanjalaisessa AS-lehdessä.

Alonso ei halua ottaa riskejä Brasiliassa, koska kolmossijakin riittää hänelle mestaruuteen. Espanjalainen korostaa, että myös radalla on oltava tarkkana McLaren-kuljettajien mahdollisen likaisen pelin vuoksi.

- Näin on ollut jo joidenkin kilpailujen ajan. Jokainen kierroksella ohitus on potentiaalinen vaaratilanne. Hockenheimissa Räikkönen laittoi radalle hiekkaa. On oltava varuillaan sen suhteen, mitä muut tekevät.

Alonso viittasi Saksan GP:n aika-ajon jälkeen puhetta herättäneeseen tilanteeseen, jossa Kimi Räikkönen ajoi radan ensimmäisen mutkan hieman leveäksi ja toi radalla irtohiekkaa seuraavana ajovuorossa olleen espanjalaisen harmiksi.

(MTV3)
-------------------
Kenttä lapioko sillä Kimillä olikin.........ja että ihan tahallaan 'hiekoitti' rataa Mister Alonson kierrosta vaikeuttaakseen :eek: Ns. varmalta maailman mestarilta omituista puhetta eli nitinää :thumbdown alkanen kohta toivoa...että Herra 'Varma Maailman Mestari' vetelee päin kaidetta interlagosin radalla(niinkuin 2003)..........katkaisee koipensa, ja on poissa kisoista loppukauden....mutten toivo ... ihan vielä :D
 

Spam

Well-known member
Liittynyt
7.6.2003
Viestit
638
Täällähän kitistään oikein kunnolla.

Niinkuin olen jo aikasemmin todennut, niin jonkun kuskin fani saa olla, mutta sitten kyllä mulla nousee karvat pystyyn, kun haukutaan vuosi toisensa perään hänen pahin kilpailijansa maan rakoon sekä kuskina että ihmisenä. Ja samaan säkeistöön monesti ylistetään sitä omaa suosikkia ja todetaan ettei hän koskaan harrasta mitään "likaista peliä" ja kuinka hänen tallikaverinsa ei ole kakkoskuski, mutta pahimman kilpailijan tallikaveri taas on aivan kunnon kakkoskuski. Kimi ajoi Saksassa käsittääkseni jäähdyttelykierroksella mutkan leveäksi, kuulostaa kyllä oudolta. Oli tilanne vahinko tai ei, niin selityshän tähänkin varmasti löytyy ja niinhän se löytyy myös likaisessakin pelissä. Jos tilanne olisikin ollut Alonson tekosia, niin olisi monella varmaan eri ääni kellossa.

Niin ja tästäkin varmaan jotkut taas haluaa haukkua mut maanrakoon. Mä en tässä jutussa mollannut Kimiä tai Alonsoa tai ketään muutakaan. Saatanpa itsekin toivoa suomalaisena suomalaisen mestaruutta, mutta tollasessa "vastustaja on paska ihminen" -mollaamisessa ei kyllä ole mitään järkeä.

Nyt mulle riitti taas vähäksi aikaa.
 

mh_84

Well-known member
Liittynyt
13.5.2005
Viestit
930
Ei noihin Alonson ininöihin kannata suhtautua vakavasti. Briatore on sen kouluttanut tuohon provoamiseen. Pitää vain toivoa ettei Heikki sorru tulevaisuudessa samaan. Hieman siitä tosin oli jo merkkejä tuossa kesällä.(vai oliko vain lehtien paisuttelua, mene ja tiedä)
 
Ylös