Väärin. Tämähän oli tavallaan kompa, koska tuolloin 1000-luvun alkupuolella ei sukunimiä varsinaisesti käytetty.Fagerholm.
Oikeaksi vastaukseksi voidaan kuitenkin hyväksyä Knutin ensimmäisen vaimon isän nimi, joka on Mstislav I Suuri.
Väärin. Tämähän oli tavallaan kompa, koska tuolloin 1000-luvun alkupuolella ei sukunimiä varsinaisesti käytetty.Fagerholm.
Nyt tuli niin paljon nurinaa tuosta tuomaroinnista, että on pakko hyväksyä myös vaimon nimen patronyymiversio eli Ingeborg Mstislavna.Väärin. Tämähän oli tavallaan kompa, koska tuolloin 1000-luvun alkupuolella ei sukunimiä varsinaisesti käytetty.
Oikeaksi vastaukseksi voidaan kuitenkin hyväksyä Knutin ensimmäisen vaimon isän nimi, joka on Mstislav I Suuri.
No mutta vaimos tykkäis.Mä en tykkää, jos on ananasta.
Niin, aivan. Siinähän olikin se CIMI-jutska!No mutta vaimos tykkäis.
Ja oudointa on, että joukkueet, joiden kanssa me kilvoitellaan tasapäin ns. normaaleissa visoissa, tietää noita kuin vettä vaan.Tänään on Nuutin nimipäivä. Ennen nimi oli suomalaisessakin almanakassa muodossa Knut. Nimi oli aikoinaan Knud Lavardin muistoksi 7. tammikuuta, mutta siirrettiin vuonna 1708. Mikä oli Knut Lavardin vaimon tyttönimi?
No tuo nyt olikin uutinen.Olen aina epäillyt, että bubivisoissa kiertää täysin vatipäistä sakkia.
Ihan mielenkiinnosta, mitenkäs muuten vierailemanne Helsingin Kallion Seurahuoneen visa sijoittuu vaikeusasteeltaan verrattuna Tampereen visoihin? Pitäisi joskus tulla sinnekin päin kokeilemaan visailua.Käypä joskus Pulterin visassa niin katotaan sitten.
Kyllä se vaikeimpaan päähän sijoittuu. Jos ei olisi sattumalta ollut Tampere-aiheisia kysymyksiä niin palkintosijoista olisi ollut aivan turha edes haaveilla. Nyt sentään tuurinelossija imarteli meitä.Ihan mielenkiinnosta, mitenkäs muuten vierailemanne Helsingin Kallion Seurahuoneen visa sijoittuu vaikeusasteeltaan verrattuna Tampereen visoihin? Pitäisi joskus tulla sinnekin päin kokeilemaan visailua.
Mikä on se tappi Näsijärven rannalla?Kyllä se vaikeimpaan päähän sijoittuu. Jos ei olisi sattumalta ollut Tampere-aiheisia kysymyksiä niin palkintosijoista olisi ollut aivan turha edes haaveilla. Nyt sentään tuurinelossija imarteli meitä.
Alppuhan se itse siellä hangessa seistä pönöttää, mitä lie touhuamassa. Tämä oli tämmöinen kompa.Mikä on se tappi Näsijärven rannalla?
Joo. Meidän joukkueesta Otto tiesi.Alppuhan se itse siellä hangessa seistä pönöttää, mitä lie touhuamassa. Tämä oli tämmöinen kompa.
Niin se ainakin alussa sano, että kun on tullu tää lakimuutos, niin ei voida alkoholia antaa enää palkinnoks.Tua niin, siellähän on aina ollut arvontapalkintona pizza. Olisko kaksi parasta eilenkin saanut juomaa, vai oikeastiko niillekin pizzaa?
Saakohan alkomahoolia antaa RANGAISTUKSEKSI? Alppuhan juotettaisiin sitä myöten sellaiseen känään, ettei selviä edes Tammelaan katsomaan Ilveen potkupallimatsheja.Niin se ainakin alussa sano, että kun on tullu tää lakimuutos, niin ei voida alkoholia antaa enää palkinnoks.