Älykkyystesti (W?)

kouvotsvoni sanoi:
Miusta lyttäsit tuon testin. Näyttää liian korkeita äo-lukemia ja sitten porukka säntää maksullisiin Mensan testeihin luullessaan olevansa neroja.. Vai untako näin? *edit olikin "Oletko älykäs"-toikki*

http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=901768&postcount=45

Mensan ilmaistestin olen ainakin lytännyt siitä syystä että se on pelkkä Mensan mainos joka on tehty tarkoituksella helpoksi, jotta ihmiset ryntäisivät maksullisiin testeihin Mensa-jäsenyyden toivossa.

Viimeksi muokattu:
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mensan testin olen ainakin lytännyt siitä syystä että se on pelkkä Mensan mainos joka on tehty tarkoituksella helpoksi, jotta ihmiset ryntäisivät maksullisiin testeihin Mensa-jäsenyyden toivossa.
Niin tuolla sanoitkin. Tämäkö antaa oikeammat lukemat?

Kokonaispistemäärä:122
Tuloksen luokitustaso: Erittäin hyvä

Olen tehnyt tuon testin joskus aikaisemmin ja sain siitä 136 :rolleyes: Jotenkin jaksan vähän epäillä omaa nerouttani.

Nimi: jupla
Kokonaispistemäärä: 135
Tuloksen luokitustaso: Huipputasoa

Mä en nyt jaksa tuota alkaa tekemään. Joskus oon sen tehnyt ja jotain 125 luokkaa tais olla tulos. Lienee jotain keskitasoa tms.

136. (Editoitu, oli 138, katoin väärästä kohdasta, tyhmä minä....)

EDIT: Nyt harmittaa, en pääse tähän salaseuraan sisään:
139 Poetic Genius Society

Viimeksi muokattu:
Sivulla on pienellä präntätty teksti että "huolimatta tuloksestasi, erehtymällä vastaamaan näihin typeriin kysymyksiin, ÄÖ:si ei voi olla enempää kuin 80". :rolleyes:

En mitään tollaisia testejä halua tehdä, kun saan kumminkin aina porukan huonoimmat tulokset.