No en sitte, mutta kuuluu luokkaan "ruumiin eritteet".
no voi pentele! En ois halunnut tietää!
Pitikö nyt sitten mun kesä pilata?
... no pahin vaihtoehto ei kuitenkaan toteutunut!
No en sitte, mutta kuuluu luokkaan "ruumiin eritteet".
Tällä hetkellä mulla on N8. Muutama asia jotka pitää seuraavassa puhelimessa olla paremmin:
-Isompi resoluutio
-Tehokkaampi prossa (nykyisin jotkut softat tahmaa pahasti)
-GPS-signaalin löytyminen nopeammin, nyt ilman A-GPS:ää ja muita apuja luvattoman hidasta, pahimmillaan parikymmentä minuuttia.
Sattusko kukaan tietään onko kellään valmistajalla tommosta isomman resoluutin vekotinta näppiksellä? Jonninmoinen GPS lienee kaikissa?
Kohta on käsissä elämäni ensimmäinen älypuhelin:
http://images.intomobile.com/wp-content/uploads/2010/03/Samsung-GalaxyS.jpg
:eek!:
En tiedä saakeli. Lueskellu eilen ja tänään noita käyttäjien kommentteja eri vehkeistä niin tekis mieli ostaa pätkä ratakiskoa. Ainakin toimis. Haapamäen suunnalla saattas olla myynnissä.
Tai pullon viinaa, sitten vois soitella kännipuheluita älykkäästi.Miksei muuten puhelimia myydä kytkyinä, että kun ostaa kahden huntin Noksun niin sais vaikka yhden Nokian osakkeen? Häh.
Tai pullon viinaa, sitten vois soitella kännipuheluita älykkäästi.
Tai sit voit triplata älypuhelinrahasi ja ostaa niillä NOKIAA!
nyt ollu reilun viikon käytössä HTC Sensation, kaikinpuolin mainio laite.
tässä pientä kommenttia![]()
Onkos tuossa Google Maps navisoftana?
Pystyykö latamaan kartat puhelimen muistikortille vai lataako niitä tarvittaessa?
Ei se noin mene. Äly tulee pullon eikä puhelimen mukana.
Pullon koosta ja sisällöstä riippuvainen seikka.Eikä siihen riitä yks, vaan MONTA!
mites tota.. pystyykö noilla älypuhelimilla puhumaan? Esim. follo ei maininnut mitään puheluominaisuuksista, vaikka se kai luultavasti on puhelimen ensisijainen käyttötarkoitus. :doubtful:
Liian karkearesoluutioinen näyttö? Häh? Ihan oikeesti?E7:aan verrattuna:
- näytön resoluutio ei riitä E7:ssa
- softan takkuilu
-Isompi resoluutio
Liian karkearesoluutioinen näyttö? Häh? Ihan oikeesti?
Mun silmilläni ei tossa E7:ssa erota pikseleitä toisistaan. Näyttö on veitsenterävä. Miksi pitäisi olla tarkempi kuin silmä erottaa?
En tiedä onko N8:ssa sama näyttö kuin E7:ssa mutta mihin helvettiin luurissa tarvitsee tarkempaa näyttöä?