Älypuhelin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Makkonen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Paras käyttis älypuhelimelle?

• Äänestäjiä yhteensä
    132
jep. aivan täysin.

facepalm.jpg

Joku muistilappusovellus pitäs katella. Sais viedä yhden näytön kokonansa. Onks kellään käytössä mitään tommosta, tai mitä käytätte sekalaisiin nootteihin?

Joku muistilappusovellus pitäs katella. Sais viedä yhden näytön kokonansa. Onks kellään käytössä mitään tommosta, tai mitä käytätte sekalaisiin nootteihin?

Haet vaan Marketista hakusanalla notes. Älytön määrä kyseiseen tarkoitukseen sovelluksia. Tsekkaat vähän kuvauksia ja kommentteja.

Esim. ColorNote tai EverNote saa kannatusta.

Mä jonku latasinkin, mutta en vielä ehtiny perehtyä tarkemmin. Voipa noita useepaakin testailla.

Lakkas muuten HTC Sync toimimasta koneella. Ei vaan puhelin ja softa löydä toisiaan. Kokeilin uudelleenasennusta ynnä ajureiden poistoa. Arse.

Sain rikkinäisen älyttömänpuhelimen ja korjasin sen vaihtamalla puolet osista uusiin. Hieno kapistus, kaikkea mahdollista voi tehdä, soittaminen ja vastaaminen vain on vaikeampaa kuin millään muulla käyttämälläni kapulalla.. :D :rolleyes:

nokia5800xpressmusic-2.jpg

Saas nähä koska zetaa tulee taas myyntiin, on ainakin kuukauden päivät ollu loppu täältä paikallisesta myymälästä.

Sain rikkinäisen älyttömänpuhelimen ja korjasin sen vaihtamalla puolet osista uusiin. Hieno kapistus, kaikkea mahdollista voi tehdä, soittaminen ja vastaaminen vain on vaikeampaa kuin millään muulla käyttämälläni kapulalla.. :D :rolleyes:

nokia5800xpressmusic-2.jpg

Näetkö tossa ton vihreän napin? siitä vastataan ja soitetaan. Punasesta taas lopetetaan puhelu. Ilmeisesti olet käyttänyt vain ajatuksen voimalla toimivia puhelimia, koska minun mielestäni vastaaminen ja soittaminen ei tosta juuri helpotu.

Näetkö tossa ton vihreän napin? siitä vastataan ja soitetaan. Punasesta taas lopetetaan puhelu. Ilmeisesti olet käyttänyt vain ajatuksen voimalla toimivia puhelimia, koska minun mielestäni vastaaminen ja soittaminen ei tosta juuri helpotu.

Mulla oli yks Panasonic jossa soittaminen oli tehty huomattavasti totakin helpommaks. Se nimittäin soitti vaikka en ois halunnut.

Mulla oli yks Panasonic jossa soittaminen oli tehty huomattavasti totakin helpommaks. Se nimittäin soitti vaikka en ois halunnut.

No se on tosi kätevää jos ei edes tarvitse ajatella soittavansa.