Älypuhelin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Makkonen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Paras käyttis älypuhelimelle?

• Äänestäjiä yhteensä
    132
Edes kielenkääntäjä ja kaikki espanjalaiset eivät tiedä että sana tarkoittaa jossain päin espanjaa huoraa... Ei taida olla kauhen yleinen kumminkaan.

No niimpä. Tarkoittaahan IPhonekin, että kusipään kannossa.

Kyllä tekstarit mun mielestä laadukkaalla kosketusnäytölläkin ihan mukavasti sujuu, mutta yleisesti kosketusnäyttö on semmonen kapistus, että sen tarttee olla pirun hyvä, että sitä viittii käyttää, huonoissa ja hitaissa ei mene kuin hermot. Kokeile jossakin ennenkuin hankit.
Joo. Päädyin sitten tohon perinteisellä näppäimistöllä olevaan versioon. Innokas myyjä haukkui kosketusnäytön pystyyn ja itsekin olen enemmän mieltynyt perinteiseen näppäinjärjestelmään jota voi kopeloida tuntumalla. Ja liukumalliset puhelimet oli poissuljettuja, koska liikkuvia osia sisältävistä elektronisista laitteista menee omalla kokemuksella aina näyttöpiuhat ennenpitkää poikki.

Ihan helppo ja looginen tämä C5 mielestäni. Viestit, puhelut, kartat, netti, ... Valikoiden järjestys on tietenkin eri kuin aiemmassa, mutta ei tuota hankalaksi voi sanoa. Perustoiminnot löytyy sieltä miestä luulis, onhan tuossa vähän opettelua että mm. netin selaamisesta tulee sujuvaa ja sekuntikelloa ei löydy valmiina.

Ihan helppo ja looginen tämä C5 mielestäni. Viestit, puhelut, kartat, netti, ... Valikoiden järjestys on tietenkin eri kuin aiemmassa, mutta ei tuota hankalaksi voi sanoa. Perustoiminnot löytyy sieltä miestä luulis, onhan tuossa vähän opettelua että mm. netin selaamisesta tulee sujuvaa ja sekuntikelloa ei löydy valmiina.

En mäkään usko, että tuo nyt niin kovin monimutkainen on, mutta vaimo vaan ei diggaa, tykkäs niistä Nokian perusmalleista paljon enemmän. Nettiä vaimo ei tuon kanssa edes käytä, menettelis tuo toki hätätapauksessa, mutta surffailuun tuo näyttö on kyllä aikalailla pieni.

Tarttisin alkolukko-softan hooteeceehen niin ei tarttis aina soitella perään ja pyydellä anteeksi.

Sportstrakkeri ei toiminu heittämällä symbianissa, mut toimi kun latas ja asensi toisen version manuaalisesti.

Mun älypuhelimessa on vain 1 huono puoli lähes kaikki maksaa.

Oletko varma, ettei sulle oo vaan myyty tälläistä puhelimen sijaan:

6412000030040.jpg