Thunder
Vihan aiheuttaja
![]()
Ei oikein sytytä toi Galaxy S3:n ulkonäkö.
Vaikuttaa ihan selkeästi "Next Samsung" kuten myös iPad 3:n kohdalla "a new iPad"...
Kauanko kestää ennenkuin akku höperehtii tyhjää?
![]()
Ei oikein sytytä toi Galaxy S3:n ulkonäkö.
Vaikuttaa ihan selkeästi "Next Samsung" kuten myös iPad 3:n kohdalla "a new iPad"...
Kauanko kestää ennenkuin akku höperehtii tyhjää?
Mä en ymmärrä tota suunnatonta vihaa mihinkään suuntaan. Ihan niin kuin joku laite/käyttis olisi täydellinen. Jokaisessa on hyvät ja huonot puolensa. Sitten kun poterot on kaivettu niin kukaan ei voi tunnustaa että toisessa laitteessa olisi jotain hyviä puolia.
Mietinkin tässä, että mitä jos joku asiakas nappaa puhelimen ja huomaa vasta kotona, että mitäs perskelettä tuli ostettua?
Käsittääkseni puhelimet ovat poikkeuksetta pakattu laatikkoon, jonka päällä/kyljessä/ties missä lukee suurella valmistajan nimi sekä puhelimen malli. Jos joku siitä huolimatta ostaa erehdyksessä väärän puhelimen, niin *darwin*
Toki, jos on kiihkoissaan maksamassa puhelimestaan rahaa eikä katso koko lootaa ollenkaan vaan vasta kotona pussista otettuaan huomaa ostoksensa.![]()
Toki, jos on kiihkoissaan maksamassa puhelimestaan rahaa eikä katso koko lootaa ollenkaan vaan vasta kotona pussista otettuaan huomaa ostoksensa.![]()
Kiihkoissaan ei kannata ostaa mitään salmiakkiaskia kalliimpaa.
Mites naiset?
Mites naiset?
Koeajon jälkeen vakaan harkinnan tuloksena tehtäviä ostospäätöksiä.
Darwin?
Minulla mitään naista ole, on vaan sellainen silikonipurkki ja g-pisteen käyrävehje.:frank: Niin ja lisäksi vielä verisuonien puristaja siellä alhaalla.
"Oon osa luonnollista karsintaa
osapuilleen täysi nolla
evoluution asteikolla
tolla asteikolla jolla
ei oo helppoa olla
silti kummasti laulattaa"
Onks toi silikonipurkki vähän niin kuin se jellyllä täytetty taskulamppu jota ne kaupittelee netissä?