Ampuiko Nokia itsenään polveen Elopin touhuilla?

Tekikö Elop mokan haukkumalla Nokian nykypuhelimet?

• Äänestäjiä yhteensä
    21

Örfil

Guest
Se on kyllä sääli, että karttinkisarja kuivaa kasaan. Toivottavasti muistaisivat ajatella näitä asioita irtisanoessaan.
Irtisanoisivat vaikka ne, jotka eivät osallistu sarjaan.
Mä olen samaa mieltä. Ja muutenkin nakkaan paskat tälle kun pää on pölkyllä tasaisin väliajoin. Tähän alkaa tottua. 11 v olen väistellyt niskalaukausta, alan olla konkari firmassa.

Zire

`.´
Sijainti
Lahti
Saapa nähä miten käy, en oo ite koskaan lämmenny Symbianille ja ihan hyvä että ne nakkas sen menemään. Vähän ihmetyttää miks pitää sitten ottaa Windows tilalle, tai siis ehkä ois kannattanu vielä kehittää sitä omaa juttua, eli Meegoa? Ken tietää.

Enpä kyllä lämmenny Windows Phonellekkaan. Edellinen HTC jossa oli Windows 6.5 oli täyttä kuraa, ainakin mulla. Nykyiseen Androidiin oon enemmän ku tyytyväinen, mutta eipä mulla tuosta Windows 7:eiskasta tosin oo mitään kokemuksia että sehän voi olla iha käypä peli.

On se Ken muuten viisas kaveri. :frank:

Rentta

Well-known member
Sijainti
Täällähä mä
Itse kaiketi lukeudun niihin harvoihin jotka pitävät symbianista (lähinnä kyllä ohjelmistotarjonnan vuoksi) .

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Minä sanoin jo viime vuonna keväällä, en tosin foorumilla muutta kaljapäissäni baarissa, että puhelinten käyttöjärjestelmäkilpailusta tulee mieleen videokasettistandardikilpailu, jonka Sonyn Beta hävisi ja VHS voitti, sekä toisaalta siitä kymmenen vuotta myöhempi Commodore (Amiga), Atari (ST), Apple ja Microsoft -käyttöjärjestelmäkilpailu. Viimeisen voitti Dos(edit: siis käytännössä Windows)-käyttöjärjestelmä, joka oli vapaa eri laitemerkeille, vaikka kilpailijoiden, laitteeseen sidotut ohjelmistot olivat parempia.

Apple selvisi ja johtaa nyt mobiilimarkkinoita. Jotenkin tuntuu, että Apple selviää nyt voittajana ja Microsoft ja Nokia korkeitaan selviytyvät.

Viimeksi muokattu:

Andy

Sijainti
Ypäjä
Entä Philipsin V2000?
Haa, muistui tuokin nyt mieleen. Nostalgiaa kuten letkun päässä olevat kaukosäätimet. Toivottavasti Nokian ja Microsoftin tuotteista ei kirjoiteta samoin 25 vuoden päästä.

Andy

Sijainti
Ypäjä
Korjaan vähän.
Nuita kalliita älypuhelimia ja -käyttöjärjestelmiä tarkoitin. Ehkä silti tilastot näyttävät toisin. Toisaalta taas, yrityksen tilinpäätöstietoihin kirjataan myös brandin arvo, mikä määräytyy osin myös kaltaisteni kieli poskella (ja viinit näppiksellä) kirjoittavien mahdollisien tuotteenkuluttajien mielipiteistä.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Nuita kalliita älypuhelimia ja -käyttöjärjestelmiä tarkoitin. Ehkä silti tilastot näyttävät toisin. Toisaalta taas, yrityksen tilinpäätöstietoihin kirjataan myös brandin arvo, mikä määräytyy osin myös kaltaisteni kieli poskella (ja viinit näppiksellä) kirjoittavien mahdollisien tuotteenkuluttajien mielipiteistä.
Kuten kunnon markkinataloudessa kuuluukin :thumbup:

Andy

Sijainti
Ypäjä
Kuten kunnon markkinataloudessa kuuluukin :thumbup:
No mikähän sitten olisi vaihtoehto markkinataloudelle, eli sille että yritys pyrkii tuottamaan hyödykkeitä joilla on kysyntää, hintaan jolla kysyntä kohtaa tarjonnan?

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
No mikähän sitten olisi vaihtoehto markkinataloudelle, eli sille että yritys pyrkii tuottamaan hyödykkeitä joilla on kysyntää, hintaan jolla kysyntä kohtaa tarjonnan?
Ei tainnut kolahtaa, ei se mitään. Kaadetaan lisää viintä näppikselle.

Andy

Sijainti
Ypäjä
Ei tainnut kolahtaa, ei se mitään. Kaadetaan lisää viintä näppikselle.
No joojoo, kolahti se. Ihan nokkela huomio sulla oli.

Edit: kunhan tosikko olen kun arkiasiat risoo.

Viimeksi muokattu: