Edelleen kissa ajaa ympyrää. Ilmeisesti tyypillistä käytöstä vankeudessa eläville pedoille. Onneksi tuolla kissalla on 'reilusti' tilaa ympärillään. Jos johonkin muuhun paikkaan vertaa.Rundia vetää kissi. Tulee mieleen ne keskiaikaisten vankityrmien lattioihin kuluneen polut (kai niitä oikeesti on olemassa?). Samanlainen näkyy tossa tunnelin ympärillä.
On muuten hiukan pentu venähtänyt sitten edellisten tähän ketjuun postattujen kuvien. Itse sain tänään talteen melko avonaisen pennun suun:Löytyihän se oikea toikkikin. Hetki sitten oli niin hellää.
Tässä kuvatodiste muuten vaan.
Näkee että noita vituttaa kameran kautta tölläävät mutta on silti pakko vähän panna.Noniin! Eli siellä suoritettiin uuden amurinleopardisukupolven valmistusta tänään!
Renngeistille tattis linkistä tähän ketjuun :ahem: :thumbup:.
Oho. Just oli puhetta, että eihän niitä nyt näy, kun on talvi.Noniin! Eli siellä suoritettiin uuden amurinleopardisukupolven valmistusta tänään!
Renngeistille tattis linkistä tähän ketjuun :ahem: :thumbup:.
No on siellä näköjään jyskytetty pentuja maailmaan häntä ojossa...Noniin! Eli siellä suoritettiin uuden amurinleopardisukupolven valmistusta tänään!
Ei ole mun sieppaamia nuo kuvat. Emäntä napsi talteen. Mulla on mahtiemäntä :ahem:.Onkos sulla JPP jotenkin liiaksikin tuota vapaa-aikaa, kun kerta kerkiät jatkuvasti levyjä ostella ja live-elpoa kattelemaan?