On sussa se vika, että olet hidas, vanha ja öglö.Minussa ei ole vikaa - olosuhteet on vaan minua vastaan
Modet - täällä paljastetaan selviä tuntomerkkejä Tästä enää puuttuu että nimeni Rainer Alakuppi paljastetaan.On sussa se vika, että olet hidas, vanha ja öglö.
Tässä kohtaa kannattaa nostaa käsi pystyyn virheen merkiksi ja palautua maan pinnalle. Et kai oikeasti usko, että se on paikkakunnasta kiinni se pesän saanti, varsinkin jos puhutaan PK-seudusta jossa asuu päälle miljoona ihmistä.Lasketko kuinka postausta per päivä ja kellonajat jne? Suurinosa jää pimentoon..? Mutta tohon aiempaan lauseeseen lisättäen niin pk-seutu on tosiaan myrkkyä jos haluaa löytää parisuhteen. Pitäisi asua Lahdessa, Treellä, Turussa, Joensuussa, Kuopiosta tai Porista. Ihmiset on vaan niin erilaisia kuin täällä. Poikkeuksina toki että alunperin noista(tai muualta pohjoisesta) on muuttanut tänne niin eri asia.
'Illuusio' tarkoittanee tässä yhteydessä kotia. Päinvastoin kuin Jjusbanille, jolle 'koti' on silkka illuusio.Toivoa on, kunhan ensin astuu omasta illuusiostaan ulos.
Illuusio tarkoittaa sitä, että Albert voittaa huomenna KKWCS-kisan märissä olosuhteissa.'Illuusio' tarkoittanee tässä yhteydessä kotia. Päinvastoin kuin Jjusbanille, jolle 'koti' on silkka illuusio.
No jos on opiskelut aika miesvoittoisessa koulussa joista päätyy aika miesvoittoisiin töihin, niin varmasti niitä naikkosia on tarjolla vähempi kuin jos opiskelee joksikin missä ainoa toinen mies on homo ja päätyy alalle jossa miehiä ei näy kuin peilissä.Eiköhän se ole miehestä kiinni eikä tilastoista se naisen löytyminen. Joni pistää kaiken jonkin ulkopuolisen tekijän syyksi: Työtilanne, naisenpuute, opiskelupaikat, juominen jne.
Kieltorefleksi on kova :ahem: Minussa ei ole vikaa - olosuhteet on vaan minua vastaan
Tosta on vielä matkaa että pääsee teinileveliltä sonninpallimieslevelille :thumbup:
Ei kantsi. Käy vielä kuten mulle että sitten sitä onkin jo iässä ettei nuorta niin löydykään ja jää penikatkin tekemäti. Eikä ne mummotunnelin tyttösetkään niin enää jaksa kiinnostaa. Ei sillä etten siellä vierailisi kerran viikkoon jos helsinkissä asustelisin. Ei se levinneisyys tarkoita että niitä baareissa muualla kävisi.Sellainen vinkki Jonille, että kannattaisi vaihtaa noi teinit johonkin varttuneeseen milffiin. Jompperin poikkeuksellisella karismalla luulisi ainakin muutaman puuman kaatuvan. Ne on kokeneita kissoja, taitavia vähän kaikessa. Todella rauhallisia ja ulkonäkö useimmiten hunajaisen mehevä. Levinneisyys koko Suomi.
Jonin ikäluokassa löytyy jo 3 lapsen YH-äitejä. Neljäshän menis siinä samalla.Sellainen vinkki Jonille, että kannattaisi vaihtaa noi teinit johonkin varttuneeseen milffiin. Jompperin poikkeuksellisella karismalla luulisi ainakin muutaman puuman kaatuvan. Ne on kokeneita kissoja, taitavia vähän kaikessa. Todella rauhallisia ja ulkonäkö useimmiten hunajaisen mehevä. Levinneisyys koko Suomi.
Ja minähän olen :frank:Illuusio tarkoittaa sitä, että Albert voittaa huomenna KKWCS-kisan märissä olosuhteissa.
Tai sitten sitä, että jumalolento on läsnä. Tai ehkä kumpaakin. Ennen kisaa sitten kaikki osallistuu yhteiseen hartaushetkeen.
Aika paljolti sen ikäset istuu kotosalla kattomassa jälkikasvua eli vähäsen vanhempaa mehevää sitten baareissa. Tai mistä mä tiedän miten nykysin, en ole joka vuosi ees käyny. Mutta ennen oli. Lähiöbaareissa ainakin.Jonin ikäluokassa löytyy jo 3 lapsen YH-äitejä. Neljäshän menis siinä samalla.
Neiti Aika.Unohin nimen, jokuhan semmonen oli mitä en ole koittanut.
Kop. Vanhainkodista milf cim ja hampaaton.Sellainen vinkki Jonille, että kannattaisi vaihtaa noi teinit johonkin varttuneeseen milffiin. Jompperin poikkeuksellisella karismalla luulisi ainakin muutaman puuman kaatuvan. Ne on kokeneita kissoja, taitavia vähän kaikessa. Todella rauhallisia ja ulkonäkö useimmiten hunajaisen mehevä. Levinneisyys koko Suomi.