Sam
Muumipappa
Kumman ääripään postaukset?Il Tempo Gigante sanoi:Minua ei ainakaan naurata ollenkaan.
Kumman ääripään postaukset?Il Tempo Gigante sanoi:Minua ei ainakaan naurata ollenkaan.
Kai ne hymyilyttää kun ite just sätissä kehuit että et oo puutteessa viime aikoina joutunu olemaan.S.A sanoi:Jotenkin tämän toikin kommentit saavat aina hymyn huulille.
Etkö muka itse ole antanut itsestäsi täällä forumilla kuvaa oikeana seksipetona tai -hullunaKnowHow sanoi:Kai ne hymyilyttää kun ite just sätissä kehuit että et oo puutteessa viime aikoina joutunu olemaan.
Mutta mietippä toiselta kantilta, tuppaa vituttaan tää toikki! Paheksun! Paheksun kaikkia seksihulluja!
Täysi väärinkäsitys, asia on päinvastoin. Mä oo seksin perään just siksi kun oon sitä paitti. Oleppa ite puoli vuotta selipaatissa niin alkaa jo naistenpyörätkin näyttään panettavilta. Varma tieto. Nyt puhuu kokemus.Sam sanoi:Etkö muka itse ole antanut itsestäsi täällä forumilla kuvaa oikeana seksipetona tai -hulluna
Tokihan tiedostan nykyisen tilanteesi, mutta kehuskelut ym. täällä suorastaan huusivat pientä kuittiaKnowHow sanoi:Täysi väärinkäsitys, asia on päinvastoin. Mä oo seksin perään just siksi kun oon sitä paitti. Oleppa ite puoli vuotta selipaatissa niin alkaa jo naistenpyörätkin näyttään panettavilta. Varma tieto. Nyt puhuu kokemus.
Mä näin muuten IHQN Helkama V2700-naistenpyörän eilen Salossa! Vaaleenpunanen, tosi pantava. :thumbup:KnowHow sanoi:Täysi väärinkäsitys, asia on päinvastoin. Mä oo seksin perään just siksi kun oon sitä paitti. Oleppa ite puoli vuotta selipaatissa niin alkaa jo naistenpyörätkin näyttään panettavilta. Varma tieto. Nyt puhuu kokemus.
Missä on se postaus siitä pyörään sekaantujastaRunar ja Kyllikki sanoi:Mä näin muuten IHQN Helkama V2700-naistenpyörän eilen Salossa! Vaaleenpunanen, tosi pantava. :thumbup:
Mää näin iltapäivällä Santun grillillä motoristipariskunnan, joka oli matkalla Saloon. Pääsin puheistaan siihen käsitykseen, notta naispuolinen osa pariskunnasta oli entinen raumalainen, joka asuu nykyään Salossa.Runar ja Kyllikki sanoi:Mä näin muuten IHQN Helkama V2700-naistenpyörän eilen Salossa! Vaaleenpunanen, tosi pantava. :thumbup:
Je, mutta kun vuosi on pyörähtäny niin ei sitä niin enää edes kaipaa.KnowHow sanoi:Täysi väärinkäsitys, asia on päinvastoin. Mä oo seksin perään just siksi kun oon sitä paitti. Oleppa ite puoli vuotta selipaatissa niin alkaa jo naistenpyörätkin näyttään panettavilta. Varma tieto. Nyt puhuu kokemus.
Joo mutta jätkähän pukeutuukin joka ilta lateksiin. Mulla ei ole sitäkään iloa...Matxi sanoi:Je, mutta kun vuosi on pyörähtäny niin ei sitä niin enää edes kaipaa.
Tottakai!KnowHow sanoi:Joo mutta jätkähän pukeutuukin joka ilta lateksiin. Mulla ei ole sitäkään iloa...
paitti ei mun kevät-kesä ihan saamattomalle puolelle oo jääny jos rehellisiä ollaan. Mutta hiljaista on ollu! Tästä tulikin mieleen, että tarjookko päiväkahvit kun pitäs ajella viikonloppuna Kärkkäiseltä vähän remonttitavaraa!
Eiks toi Kärkkäinen oo vähän niinku uskovaisten mesta? Niinku omistajapuolelta.Moe Szyslak sanoi:Meette katsomaan Vesan mautonta puutarhaa yksisarvisineen ja tumputatte kimpassa.
Mä vain korjasin sun harhaluuloasi, kun vedit unestani vääriä johtopäätöksiä.KnowHow sanoi:Kai ne hymyilyttää kun ite just sätissä kehuit että et oo puutteessa viime aikoina joutunu olemaan.
Jep.KnowHow sanoi:Eiks toi Kärkkäinen oo vähän niinku uskovaisten mesta? Niinku omistajapuolelta.
Samoin kun 2 Neste-asemaa omistava Jari-Pekka.KnowHow sanoi:Eiks toi Kärkkäinen oo vähän niinku uskovaisten mesta? Niinku omistajapuolelta.
Mä en saa myydä Kärkkäiselle.KnowHow sanoi:Eiks toi Kärkkäinen oo vähän niinku uskovaisten mesta? Niinku omistajapuolelta.
Niinku sä vai teidän firma? Sen kyllä ymmärrän että sua ei juttuinesi päästeta uskovaisten kans kauppaa tekeen.Moe Szyslak sanoi:Mä en saa myydä Kärkkäiselle.
Pomo kielsi.