Annual seksipolli

Milloin viimes on sekstailtu?

• Alle 24 h sitten

Äänet: 41 27,0%
  • 1-2 vrk sitten

Äänet: 18 11,8%
  • 3-7 vrk sitten

Äänet: 15 9,9%
  • 1-2 vko sitten

Äänet: 6 3,9%
  • 2-4 vko sitten

Äänet: 2 1,3%
  • 1-2 kk sitten

• 2-3 kk sitten

Äänet: 3 2,0%
  • 4-6 kk sitten

• 7 - 1 v sitten

Äänet: 9 5,9%
  • 1 - 1,5 v sitten

Äänet: 0 0,0%
  • 1,5 - 2 v sitten

Äänet: 3 2,0%
  • 2 - 2,5 v sitten

Äänet: 1 0,7%
  • 2,5 - 3 v sitten

Äänet: 1 0,7%
  • yli 3 vuotta sitten

• Vaihtoehto neitsyt

Äänet: 35 23,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    152

Knoukka

Well-known member
S.A sanoi:
Jotenkin tämän toikin kommentit saavat aina hymyn huulille. :eek:
Kai ne hymyilyttää kun ite just sätissä kehuit että et oo puutteessa viime aikoina joutunu olemaan.

Mutta mietippä toiselta kantilta, tuppaa vituttaan tää toikki! Paheksun! Paheksun kaikkia seksihulluja!

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
KnowHow sanoi:
Kai ne hymyilyttää kun ite just sätissä kehuit että et oo puutteessa viime aikoina joutunu olemaan.

Mutta mietippä toiselta kantilta, tuppaa vituttaan tää toikki! Paheksun! Paheksun kaikkia seksihulluja!
Etkö muka itse ole antanut itsestäsi täällä forumilla kuvaa oikeana seksipetona tai -hulluna :rolleyes: :D

Knoukka

Well-known member
Sam sanoi:
Etkö muka itse ole antanut itsestäsi täällä forumilla kuvaa oikeana seksipetona tai -hulluna :rolleyes: :D
Täysi väärinkäsitys, asia on päinvastoin. Mä oo seksin perään just siksi kun oon sitä paitti. Oleppa ite puoli vuotta selipaatissa niin alkaa jo naistenpyörätkin näyttään panettavilta. Varma tieto. Nyt puhuu kokemus.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
KnowHow sanoi:
Täysi väärinkäsitys, asia on päinvastoin. Mä oo seksin perään just siksi kun oon sitä paitti. Oleppa ite puoli vuotta selipaatissa niin alkaa jo naistenpyörätkin näyttään panettavilta. Varma tieto. Nyt puhuu kokemus.
Tokihan tiedostan nykyisen tilanteesi, mutta kehuskelut ym. täällä suorastaan huusivat pientä kuittia :eek:

Lienen onnellisessa asemassa, kun kymmenen yhteisen vuoden jälkeen hommat edelleen luistavat :)

...niin ja on sitä itsekin hakattu päätä seinään, kun on ollut joko saamattomuutta tai moraalisia esteitä asian tiimoilta. :D

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
KnowHow sanoi:
Mä näin muuten IHQN Helkama V2700-naistenpyörän eilen Salossa! Vaaleenpunanen, tosi pantava. :thumbup:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mä näin muuten IHQN Helkama V2700-naistenpyörän eilen Salossa! Vaaleenpunanen, tosi pantava. :thumbup:
Missä on se postaus siitä pyörään sekaantujasta :D :D :eek: :eek:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Runar ja Kyllikki sanoi:
Mää näin iltapäivällä Santun grillillä motoristipariskunnan, joka oli matkalla Saloon. Pääsin puheistaan siihen käsitykseen, notta naispuolinen osa pariskunnasta oli entinen raumalainen, joka asuu nykyään Salossa.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Luultavasti viikon, parin sisällä saattaa Raumalla nähdä myös entisen raumalaisen, nykyisen suomusjärveläisen motoristin jos on tarkkana. ;)

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
KnowHow sanoi:
Je, mutta kun vuosi on pyörähtäny niin ei sitä niin enää edes kaipaa. :)

Knoukka

Well-known member
Matxi sanoi:
Je, mutta kun vuosi on pyörähtäny niin ei sitä niin enää edes kaipaa. :)
Joo mutta jätkähän pukeutuukin joka ilta lateksiin. Mulla ei ole sitäkään iloa...
paitti ei mun kevät-kesä ihan saamattomalle puolelle oo jääny jos rehellisiä ollaan. Mutta hiljaista on ollu! Tästä tulikin mieleen, että tarjookko päiväkahvit kun pitäs ajella viikonloppuna Kärkkäiseltä vähän remonttitavaraa!

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
KnowHow sanoi:
Joo mutta jätkähän pukeutuukin joka ilta lateksiin. Mulla ei ole sitäkään iloa...
paitti ei mun kevät-kesä ihan saamattomalle puolelle oo jääny jos rehellisiä ollaan. Mutta hiljaista on ollu! Tästä tulikin mieleen, että tarjookko päiväkahvit kun pitäs ajella viikonloppuna Kärkkäiseltä vähän remonttitavaraa!
Tottakai!
Voidaan sitte pukeutua lateksiin ja tuota..
EI MITÄÄN! KATTOKAA UHVO TUOLLA!!!

(Juu siis ihan vakavasti niin olen kyllä kotosalla että pirauttele vain)

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Meette katsomaan Vesan mautonta puutarhaa yksisarvisineen ja tumputatte kimpassa.:eek:

Knoukka

Well-known member
Moe Szyslak sanoi:
Meette katsomaan Vesan mautonta puutarhaa yksisarvisineen ja tumputatte kimpassa.:eek:
Eiks toi Kärkkäinen oo vähän niinku uskovaisten mesta? Niinku omistajapuolelta.

Estate

Well-known member
KnowHow sanoi:
Mä vain korjasin sun harhaluuloasi, kun vedit unestani vääriä johtopäätöksiä. :rolleyes:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
KnowHow sanoi:
Eiks toi Kärkkäinen oo vähän niinku uskovaisten mesta? Niinku omistajapuolelta.
Samoin kun 2 Neste-asemaa omistava Jari-Pekka.

Toinen Hankalasalmella ja toinen Hartolassa.

Knoukka

Well-known member
Moe Szyslak sanoi:
Mä en saa myydä Kärkkäiselle.

Pomo kielsi.
Niinku sä vai teidän firma? Sen kyllä ymmärrän että sua ei juttuinesi päästeta uskovaisten kans kauppaa tekeen.