Vellu
Kuninkaalleninen
Peesaan.Captain Howdy sanoi:Joo mut tällä hei ei sitten ole mitään tekemistä mun saamisien kanssa!
Peesaan.Captain Howdy sanoi:Joo mut tällä hei ei sitten ole mitään tekemistä mun saamisien kanssa!
Jep. Sekstailu on nimenomaan pussailua.AJ sanoi:Nyt vasta luin tarkemmin tuon pollin kysymyksen. Eikös sekstailu tarkoita pussailua?
Pistää toki hieman (jos nyt edes senkään vertaa) mietityttämään, että Kouvon ja Dompparin avautumiset osuivat tolleen sopivasti peräkkäinKnowHow sanoi:
Et ilmeisesti ole enää ihan rikki viime erostasi?PekPoy sanoi:Päivitys viimeiseltä n. 22 päivältä:
x 4
Kämmenet on.kouvotsvoni sanoi:Et ilmeisesti ole enää ihan rikki viime erostasi?
Ne känsät, ne känsät:nope:KnowHow sanoi:Kämmenet on.
"Viime eroni" on väheksyvästi sanottu. Se on ainoa eroni, THE ero, jonka olen kokenut. Onnekseni (en siis ollut mitenkään haku päällä tms, päin vastoin) minut löysi oiva naishenkilö jonka kanssa viihdyn kaikin puolin oivasti ja joka vastaa monin puolin ihanteitani.kouvotsvoni sanoi:Et ilmeisesti ole enää ihan rikki viime erostasi?
Onnea ponnea:ahem:PekPoy sanoi:"Viime eroni" on väheksyvästi sanottu. Se on ainoa eroni, THE ero, jonka olen kokenut. Onnekseni (en siis ollut mitenkään haku päällä tms, päin vastoin) minut löysi oiva naishenkilö jonka kanssa viihdyn kaikin puolin oivasti ja joka vastaa monin puolin ihanteitani.
En ole rikki.