Anteeksipyyntötopik

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FW08
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Anteeksi, etten kysynyt. Olen pässi kun en tiedä mikä on pilaa. Olisi hyvä, että pilaa tehtäessä kirjoitettaisiin aina viestin eteen PILAA, että tietäisi, milloin tehdään pilaa.
PILAA.

Anteeksi, että pilasin anteeksipyyntö -toikkisi.

Pyydän anteeksi noiden hölmöjen puolesta, sillä he eivät tiedä mitä tekevät.

Anteeksi "Syön parhaillaan" -toikissa suorittamani lakritsiharhautuksen johdosta :frown: :(! Ihan sellaisia normaaleja pieniä lakupaloja ne oikeasti on.

Hyvin jännä on ranskan kieli. Minä en ainakaan pysty löytämään mitään yhteyttä tuon kirjoitusasun ja sen laulussa olevan korinan välillä :confused:.
Ihan selkee:

Noon, riändöriään
Noon, sönö regretriään.

Juu, ihan selkee :ahem: :). Sama homma se tietysti olisi englannin kanssakin, että jos en sitä osaisi niin vaikea olisi yhdistää kirjoitusta ääntämistä toisiinsa.
Lähinnä tarkoitin, että se "mikään yhteys" löytyy tuosta "regret"-kohdasta. Jos vain osaa tulkita Piafin korinan ärräksi. ;)

Juu, ihan selkee :ahem: :). Sama homma se tietysti olisi englannin kanssakin, että jos en sitä osaisi niin vaikea olisi yhdistää kirjoitusta ääntämistä toisiinsa.

Eikä nuo englanti ja ranska ihan toisistaan erillisiä olekaan historiallisesti.

Lähinnä tarkoitin, että se "mikään yhteys" löytyy tuosta "regret"-kohdasta. Jos vain osaa tulkita Piafin korinan ärräksi. ;)
Juu, jonkun kiinnekohdan kun löytää niin siitä se sitten lähtee. Jonkinasteinen muistikuva on, että tuntuu siltä kuin melkein pelkkää ärrää olisi koko tuo kohta :ahem:.

Pyydän anteeksi, käyttäjältä ToXiCiTy, kun sanoin kantani kiroiluun.

Siis pyydän anteeksi käyttäjältä FM08. Sekoitin käyttäjät.:thumbup:

Hitto, siis FW08:lta anteeksi, kun olen tyhmä enkä osaa kirjoittaa mitään.