Anteeksipyyntötopik

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FW08
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Matti Vanhasella nämä liioiteltuihin sfääreihin menevät anteeksipyynnöt.

FM08 ois varsin maailman paskin radiokanava.

Sois vaan porilaisten marssi, dingo ja mamba aamusta iltaan. Biisejen väleissä kerrottais jotain todella kuivia anekdootteja ja perjantaiöisin olis kilpailu huonoimmasta palindromista. Siihen kilpailuun sais osallistua vain ja ainoastaan kanavan ainoa juontaja ja kuuntelija, eli herra itse.

FM08 ois varsin maailman paskin radiokanava.

Sois vaan porilaisten marssi, dingo ja mamba aamusta iltaan. Biisejen väleissä kerrottais jotain todella kuivia anekdootteja ja perjantaiöisin olis kilpailu huonoimmasta palindromista. Siihen kilpailuun sais osallistua vain ja ainoastaan kanavan ainoa juontaja ja kuuntelija, eli herra itse.

Eipäspäs. Siellä soisi vain Alice Cooperin Poison -kappaleen intro, se väy-väy väy-väy luupilla 24/7. Siihen päälle sitten tulisi ajoittain puheohjelmaa.

Mikäli kanavan ohjelmistoon kuuluisi Mamban ikivihreä Vielä on kesää jäljellä, saattaisin kuunnella kyseistä kanavaa tuokion ellei toisenkin.

Poisonin introa kuuntelisin kernaasti luuppina, mutta jos on vaara kuulla kerrankin Vielä on kesää jäljellä niin sellainen radiokanava saa olla ihan keskenään ilman minua.

Anteeksi :(.

Pyydän anteeksi seuraavaa vihakirjoitustani:

Vihaan hyttysiä, paarmoja, kärpäsiä ja ampiaisia! Toivon noille hyönteisille kuolemaa!

Poisonin introa kuuntelisin kernaasti luuppina, mutta jos on vaara kuulla kerrankin Vielä on kesää jäljellä niin sellainen radiokanava saa olla ihan keskenään ilman minua.

Anteeksi :(.

Hiukanko olisi roheeta palkata Tero Vaara vetämään puheohjelmaa FM08 -taajuudelle. Potkut heti jos edes puhuu hieman musikaalisella nuotilla :thumbup:

Pyydän FM08:aasilta anteeksi hänen porilaisuuttaan.