Ari Koivunen

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Se on juuri noin.

Sama pätee kaikkeen muuhunkin musiikkiin, turha mistään systeemistä on mitään truu-periaatteita ruveta vääntämään. Minä ainakin hankin sellaista musiikkia joka kuulostaa korviini hyvältä, aivan sama kuka sitä tekee ja mihin genreen se kuuluu.

Sitten jos löytää jonkun musiikinlajin josta pitää niin toki kannattaa muita saman lajin yhtyeitä/artisteja kokeilla, mutta ei siitäkään maksa vaivaa ruveta kehittelemään mitään vänkäämisiä tyyliin: "Pidän tästä musiikkilajista, mutta en tuosta yleisesti tähän genreen lasketusta artistista - se ei siten voi kuulua tähän genreen!"
Tuolla True-jotain ajattelu kun viedään tarpeeksi pitkälle, voidaan todeta koko ajatusmaailma junttiudeksi ja haluttomuudeksi muuttua tai hyväksyä muutosta.

Ilman muutosta ei olisi Rock'n Rolliakaan.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Minä ainakin hankin sellaista musiikkia joka kuulostaa korviini hyvältä, aivan sama kuka sitä tekee ja mihin genreen se kuuluu.
Juuri näin. Kukin diggaa just siitä mistä diggaa.
Jos joku kappale on minusta skeidaa, niin sitten se on skeidaa.
Esittäjästä, vuosikymmenestä tai muzakkilajista täysin riippumatta.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Juuri näin. Kukin diggaa just siitä mistä diggaa.
Jos joku kappale on minusta skeidaa, niin sitten se on skeidaa.
Esittäjästä, vuosikymmenestä tai muzakkilajista täysin riippumatta.
Varmaan näin on, mutta juttu toimii myös toiseen suuntaan. Mitä yllättävimmiltä tahoilta löytyy mukaansa tempaavaa ja hyvää musiikkia. Se diggaus asuu kuuntelijan korvien välissä. *nyökyti*

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Truu-hevari kyllä sanois ennemminkin:"Mä en diggaa heavyä, vaan heavy diggaa mua"

Hookah

Elämäntapaintiaani
Arihan jotuu paiskimaan tosissaan hommia vielä pitkään. Miehellä on viimeisimpien lehtitietojen (IL 31.07.09) mukaan ulosotossa on rapiat 20 tonnia. Tuossa on ainakin maksamattomia pysäköintisakkoja, liikennevakuutus, veroja sun muuta. Ari on tunnettu näky pokeripöydissä ja onkin hävinnyt mm. 7000 euroa viime vuonna Espanjassa pokeriammatilainen Ilari Sahamiehelle biljardin ysipallossa (Sahamies on lajin SM-tason osaaja) ja samalla reissulla 5000 euroa Texussa helsinkiläiselle toimittajalle. (IL)

Erittäin sääli, että ura on mennyt sitten näin rankkaa alamäkeä yksityiselämän kanssa. Jonkun Amoralin kanssa keikkaillessa ei tipu yhtä paljon hilloa kuin Idols 2007 -voittaja Ari Koivusena keikkailemalla. Nyt pitäisi hoitaa nousu jonkun Suomen eturiivin kuuluvan bändin kanssa tai sitten vääntää väkisin se mainstriimaileva Idols-levy jolla otetaan kultalevy ja helpotusta ulosottovelkaan.