AJ
Well-known member
En ole ikinä tuonut tuliaisia perähivakassa. Ni! :mad_old:Työnnä itse nenääsi perähivakassa tuomasi tuliaiset!
En ole ikinä tuonut tuliaisia perähivakassa. Ni! :mad_old:Työnnä itse nenääsi perähivakassa tuomasi tuliaiset!
No jonkun tuliaiset Jussin perähivakassa ilmeisesti on. Kuka ilmoittautuu? Tahtonee ne pois sieltä?En ole ikinä tuonut tuliaisia perähivakassa. Ni! :mad_old:
Ihan vaan ilkeyttäni ostin samanmoista ja arvioitsen piakkoin.
Mulla on tuolla kaapissa myös toisen sorttista kuutiota. En nyt muista mitä, mutta rapoan kun tulee illalla imastua kitusiin. Viimeksi söin jotain klo 12:30, notta alkaakin jo huikoa ihan kivasti.Tämä olikin mallia Phad thai chicken...No pimppasin chilikastikkeella ja soijakastikkeella. Maittoi, vaikkei nyt kauhean erikoista ollut. No jos nyt muistaisi sen sortin mitä olen etsimässä, kunhan seuraavan kerran tekee mieli.
Tietty. Mukavampi antaa vaikka jäähtyä tovin kuin iskeä ajaksi x takaisin mikroon.Huomasin edellisen kanssa, että kannattaa käyttää pakkauksessa mainittua maksimiaikaa valmistuksessa, notta tulee kanaklönteistä kauttaaltaan kuumia.
Olipa hyvää Lidl-pitsaa chilitahnalla. Tulee aamulla perähivakasta :ahem:No jonkun tuliaiset Jussin perähivakassa ilmeisesti on. Kuka ilmoittautuu? Tahtonee ne pois sieltä?
Polttaa mennen tullen?Olipa hyvää Lidl-pitsaa chilitahnalla. Tulee aamulla perähivakasta :ahem:
Siihen tottuu, kuten chilitahnaan.Täällähän on oikein hyvän ruokahalun takaavia juttuja. :yuck:
Ring of Fire on tuttu efekti!Polttaa mennen tullen?