AJ
Well-known member
Oli mitä oli, niin ei toi kyllä Elon laskuopilta vaikuta.Runar ja Kyllikki sanoi:Mä ymmärsin että kyse ois nyt jonkunkaltaisesta kannibalismista.
Oli mitä oli, niin ei toi kyllä Elon laskuopilta vaikuta.Runar ja Kyllikki sanoi:Mä ymmärsin että kyse ois nyt jonkunkaltaisesta kannibalismista.
Saisko tarkennuksen, että tehdäänkö viillot perunaan, folioon vai leivinuuniin, kyselee nimimerkki "Veitseni tylsyi jo".Jr- sanoi:Muutama rosamunda peruna folioon ja leivinuuniin, viiltoja unohtamatta.
Ranteeseen.AJ sanoi:Saisko tarkennuksen, että tehdäänkö viillot perunaan, folioon vai leivinuuniin, kyselee nimimerkki "Veitseni tylsyi jo".
Aivan klassinen yhdistelmähän on manchego ja kuiva sherry. En ole vielä löytänyt yhtä hyvin soivaa punaviinikaveria manchegolle. Tempranillot toimii parhaiten punkuista. Ehkä uuden maailman cabernet käy kans jotenkin. Mieluiten kuitenkin hyvä sherry.312T4 sanoi:Punaviini ja Manchego-juusto:ahem:
Just joo, hei haista mehe paska ton meininkis kanssa ja tuu Kallioon kaljalle!Mehe Rienarsuo sanoi:Aivan klassinen yhdistelmähän on manchego ja kuiva sherry. En ole vielä löytänyt yhtä hyvin soivaa punaviinikaveria manchegolle. Tempranillot toimii parhaiten punkuista. Ehkä uuden maailman cabernet käy kans jotenkin. Mieluiten kuitenkin hyvä sherry.
Jumankekka, samaa mieltä lehtorin kanssa kerrankin! :thumbup:312T4 sanoi:Punaviini ja Manchego-juusto:ahem:
Älä ammu mua alas, anna mun lentää!Captain Howdy sanoi:Just joo, hei haista mehe paska ton meininkis kanssa ja tuu Kallioon kaljalle!
Kohta alkaa kuule SORSASTUSKAUSI ja silloin AMMUTAAN KAIKKI!!!!!!Mehe Rienarsuo sanoi:Älä ammu mua alas, anna mun lentää!
Minä ymmärsin sen niin, että syntyy melkomoiset CocaCola-pirskeet. Siinä jos meno yltyy liian hurjaksi, tai kreisiksi, niin pitää olla varovainen ettei keneltäkään irtoa pää.AJ sanoi:Siis pitääkö toi ohje nyt ymmärtää niin, että kun sekoittelee noi ainekset, saa hirveesti jengiä dokaamaan?
Tuollahan ei ole oltu varovaisia ja muutamalta on jo irronnut pää.jusban sanoi:Minä ymmärsin sen niin, että syntyy melkomoiset CocaCola-pirskeet. Siinä jos meno yltyy liian hurjaksi, tai kreisiksi, niin pitää olla varovainen ettei keneltäkään irtoa pää.
Mä kävin äsken Lempäälän Lidlissä kun siitä ohi työasioissa satuin ajamaan.Runar ja Kyllikki sanoi:Mun makuuni se "Special Salami" tms. on paras.
Silloin toimii aivan oikein ja ansaitsee lussaa ja poonusta tms. Ei kaupan safkaa saa syödä, pitää ostaa se ensin omaksi ja sitten vasta tunkea päähänsä.Trullinkaasu sanoi:Entä jos ei syö kaupan safkaa?
PuoliPöhkö sanoi:Mä kävin äsken Lempäälän Lidlissä kun siitä ohi työasioissa satuin ajamaan.
Ainoa kolmen lärpäkkeen salamipaketti pakastealtaassa oli tuollainen, onko sama jota tarkotit?
Raportoin makuelämyksestä kunhan tuo on syöty.
Pitäähän nämä arwokkaat vinkit toki hyödyntää :thumbup:
PuoliPöhkö sanoi:Mä kävin äsken Lempäälän Lidlissä kun siitä ohi työasioissa satuin ajamaan.
Ainoa kolmen lärpäkkeen salamipaketti pakastealtaassa oli tuollainen, onko sama jota tarkotit?
Raportoin makuelämyksestä kunhan tuo on syöty.
Pitäähän nämä arwokkaat vinkit toki hyödyntää :thumbup:
Se on joku Pizza Supreme Salami tms Lidlissä. Tän toikin innoittamana tuli kurkittua pakastealtaaseen ekalla Lidlin reissulla yli vuoteen. Herkkusienten vuoksi hylkäsinRunar ja Kyllikki sanoi:Ei oo ihan sama. Special Salamissa on päällä myös aika isoja herkkusienen palasia. Mut uskon, että hyvä se on tuokin.
Syötävä se oli tuokin, ihan kelpo sellainen - vaan ei yllä ihan parhaiden kanssa samalle pellille.Se on joku Pizza Supreme Salami tms Lidlissä. Tän toikin innoittamana tuli kurkittua pakastealtaaseen ekalla Lidlin reissulla yli vuoteen.Runar ja Kyllikki sanoi:Ei oo ihan sama. Special Salamissa on päällä myös aika isoja herkkusienen palasia. Mut uskon, että hyvä se on tuokin.