Arvatkaas mitä!

Mangelo

Well-known member
Ensi viikolla käyn hörhöilemässä jotain Tampereella. Niin ja löysin tulevaisuuden ammattinikin, onkijakala.

"Kun ensimmäinen osa muodonmuutoksesta on ohitse, koiraasta on tullut naaraan kyljessä nököttävä patti, loinen, jota naaras ruokkii. Vastalahjaksi koiraalle kehittyy valtavat kivekset."
Tarkoittaako tämä että tampereelta on löytynyt elämäsi nainen, vai että tampereelta tulee löytymään sellainen?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Tuuletukset siitä, jotta tästä päivästä lähtien olen viimeistään ja totaalisen virallisesti epäkelpo.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Suunnitelmat muuttuivat vähän viidessä kuukaudessa. Muutin siis Lieksaan, ja kun kaikki melkeinpä kysyneet saman kysymyksen, "miksi". Hinta ja sijainti ja itse talo syynä. 120neliötä asuinpinta-alaa, jotain 200 kaikkinensa, omaa tonttia 800 neliötä.. Sijainti on maailman reunalla, mutta pääsee täältä poiskin. Kilometrin säteellä Citymarket, ABC, apteekkeja, erikoisliikkeitä, neljä juottolaa, Alko, korjaamoita jne..ja anopin luokse 500m.. Ei tartte merta edemmäs kalaan lähteä. Kalkuloin asuinkustannuksia ja hintoja, niin jonkun oikean kaupungin reunamilta samaan hintaan saisi puolta pienemmän kerrostaloluukun puolta kalliimmalla. Mitäs sitä muuta?

maradona

Resistive User
Sijainti
Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla
Suunnitelmat muuttuivat vähän viidessä kuukaudessa. Muutin siis Lieksaan, ja kun kaikki melkeinpä kysyneet saman kysymyksen, "miksi". Hinta ja sijainti ja itse talo syynä. 120neliötä asuinpinta-alaa, jotain 200 kaikkinensa, omaa tonttia 800 neliötä.. Sijainti on maailman reunalla, mutta pääsee täältä poiskin. Kilometrin säteellä Citymarket, ABC, apteekkeja, erikoisliikkeitä, neljä juottolaa, Alko, korjaamoita jne..ja anopin luokse 500m.. Ei tartte merta edemmäs kalaan lähteä. Kalkuloin asuinkustannuksia ja hintoja, niin jonkun oikean kaupungin reunamilta samaan hintaan saisi puolta pienemmän kerrostaloluukun puolta kalliimmalla. Mitäs sitä muuta?
Pah! Keskellä ei mitään!