kouvotsvoni
Banjottu
Ihan kartat kohdillaan. Tuonne kohtaa Tamperetta olen AINA halunnut muuttaa: http://img801.imageshack.us/img801/9919/juuin.jpg
Tarkoittaako tämä että tampereelta on löytynyt elämäsi nainen, vai että tampereelta tulee löytymään sellainen?Ensi viikolla käyn hörhöilemässä jotain Tampereella. Niin ja löysin tulevaisuuden ammattinikin, onkijakala.
"Kun ensimmäinen osa muodonmuutoksesta on ohitse, koiraasta on tullut naaraan kyljessä nököttävä patti, loinen, jota naaras ruokkii. Vastalahjaksi koiraalle kehittyy valtavat kivekset."
On sen tapainen löytynyt, mutta näin loisena hankala liikuttaa itse kohdetta.Tarkoittaako tämä että tampereelta on löytynyt elämäsi nainen, vai että tampereelta tulee löytymään sellainen?
Onnea! Tosin me olemme tienneet tämän jo pitkään...Tuuletukset siitä, jotta tästä päivästä lähtien olen viimeistään ja totaalisen virallisesti epäkelpo.
Mun naamasta ei saa kirjaa edes sitomalla!Feisbuuk on naamasta!
Pah! Keskellä ei mitään!Suunnitelmat muuttuivat vähän viidessä kuukaudessa. Muutin siis Lieksaan, ja kun kaikki melkeinpä kysyneet saman kysymyksen, "miksi". Hinta ja sijainti ja itse talo syynä. 120neliötä asuinpinta-alaa, jotain 200 kaikkinensa, omaa tonttia 800 neliötä.. Sijainti on maailman reunalla, mutta pääsee täältä poiskin. Kilometrin säteellä Citymarket, ABC, apteekkeja, erikoisliikkeitä, neljä juottolaa, Alko, korjaamoita jne..ja anopin luokse 500m.. Ei tartte merta edemmäs kalaan lähteä. Kalkuloin asuinkustannuksia ja hintoja, niin jonkun oikean kaupungin reunamilta samaan hintaan saisi puolta pienemmän kerrostaloluukun puolta kalliimmalla. Mitäs sitä muuta?
Eikö sua pelota että muijas lukee tätä palstaa?jne..ja anopin luokse 500m.. Ei tartte merta edemmäs kalaan lähteä.
On vaan tyytyväinen, kun äitinsä on hyvällä tuulella.Eikö sua pelota että muijas lukee tätä palstaa?
Ei toki lain'Eikö sua pelota että muijas lukee tätä palstaa?
Voitin voiton\\o \o/ o//Voititko ekan KKWCS-kisasi?