No vastataan nyt kuiteskin myöhässä lopultakin...kun kerta ainakin Sinäputki mietti tätä.
THE ACCIDENT tapahtui juhannusaattona 2000. Ajoin autolla mukkelis makkelis (selvinpäin, tämä selvennyksenä kun kuitenkin kaikki kysyvät etenkin ajankohdan takia). No siinä kolarissa tuli aivovammaa, pää näyttää magneettikuvissa juustolta aivoreikinensä ja lisäksi halvaannuin toviksi, kun selkä sanoi niksnaks..selkä sentään "korjaantui" sen verta, jotten ole pyörätuolissa (joku varmaan kiittäisi jumalaa, minä hyviä lääkäreitä)..no siltikin selkä on ihan paskana ja pää on reikäjuustoa, kesti sen päälle 11 vuotta, jotta vakuutusyhtiö yhteensä 11 lääkärinlausunnon ja ties miten monen työkokeilun perusteella uskoi, ettei selkäni kestä oikein minkäänmoista työtä ja päähäni ei mahdu kovin monimutkaisia töitä (tai mahtuisi, muttei sitä saisi kuormittaa millään muilla, edes sivuhuomautuksilla tai sitten kaikki leviäisi käsiin). Näytän ja vaikutan varmaan ulkoapäin normaalille, mutta kyllä sisälläni kytee välillä...ollapa se oma itsensä, joka oli haka urheilussa ja matematiikassa (peruskoulussa mitskuja ja stipendejä molemmista). Päässälasku onnistuu edelleen mallikkaasti vaikka potenssilaskunkin saralla, mutta yli kaksi vaihetta vaativat laskutoimitukset, olkootkin vaikka miten +/- -laskuja..ei tuu mitään, ei muisti riitä.. Sen jälkeen pääsin lukion läpi lähinnä opon ja luokanvalvojan suosiollisella avustuksella (ennen lakkiaisia mietittiin porukalla mistä kehittää tyhjästä kursseja minulle tarpeeksi).. Intinkin kävin lähes kaikin mahdollisin vapautuksin, vaikka protestoin ja olisin halunnut C-paperit, koska en todellakaan ollut kykenevä...no lopulta jaoin postia ja olin apuvalvojana uimahallissa (lukiotyttöjen uimavuorolla ainaskin
) ...niin ja pääsin yliopistoonkin, koska luin niin saatanan monta kertaa opuksen kansantaloustieteestä. Pääsykoepisteitä ja läpipäässeitten pisteitä katsellessa tuli mieleen, jotta olin ainut, joka oli edes avannut koko pääsykoekirjan, sen verta heikoilla pisteillä pääsin sisään..No ei tullut vittujakaan, kävin amiksen sitten ja se nyt oli sen verta lastentarhan tasoa, että juosten kustessahan se meni pariin vuoteen. Mä oon nyt hei tässä, heittäkää tomaateilla! *rönsyilee, ei arkistoida*