oldez
Well-known member
Nappiin meni.On 1.1. ja Sirpan synttärit on 31.12.
Pistetilanne:
Ria 4
Jussi 2
Burb 2
Estate 1
Pyryf 1 +papukaijamerkki
Mehe 1
Nurtsi 1
Maradona 1
Teppoil 1
Nappiin meni.On 1.1. ja Sirpan synttärit on 31.12.
Vastauksei on oikein, mutta sitä ei haettu.Mun vastaus on myös oikein. Anna edes puoli pistetta!
Ottaa sen neljän minuutin tiimalasin kokonaan ja siitä seisemän minuutin tiimalasista vain viiden minuutin verran.Sinulla on kaksi tiimalasia. Yksi neljän minuutin tiimalasi ja yksi seitsemän minuutin tiimalasi. Miten kellotat yhdeksän minuuttia?
Molemmat ympäri kunnes toinen tyhjä> 4 min ympäri kunnes 7 min tyhjä > 7 min ympäri kunnes 4 min tyhjä > 7 min lasi ympäri kunnes tyhjä = 9 minSinulla on kaksi tiimalasia. Yksi neljän minuutin tiimalasi ja yksi seitsemän minuutin tiimalasi. Miten kellotat yhdeksän minuuttia?
Oikea vastaus.Molemmat ympäri kunnes toinen tyhjä> molemmat ympäri kunnes toinen tyhjä > molemmat ympäri kunnes toinen tyhjä > 7 min lasi ympäri kunnes tyhjä = 9 min
4 min > 3 min > 1 min > 1 min
Tuo sanallinen osuus oli tuossa vielä väärin. Korjasin oikeaksi.Oikea vastaus.
Pistetilanne:
Ria 4
Jussi 2
Burb 2
Mehe 2
Estate 1
Pyryf 1 +papukaijamerkki
Nurtsi 1
Maradona 1
Teppoil 1
Hähähhää! Jätkä pallotteli JORMAN ja LERSSIN välillä.Mehe on ihan ....LERSSI!
Jos saan kysyä niin mikä siinä mun jutussa oli väärin? Sillä minusta laskin sen oikein.Oikea vastaus.
Pistetilanne:
Ria 4
Jussi 2
Burb 2
Mehe 2
Estate 1
Pyryf 1 +papukaijamerkki
Nurtsi 1
Maradona 1
Teppoil 1
Ottaa sen neljän minuutin tiimalasin kokonaan ja siitä seisemän minuutin tiimalasista vain viiden minuutin verran.
(Tajusinko tämän oikein)
Jos saan kysyä niin mikä siinä mun jutussa oli väärin? Sillä minusta laskin sen oikein.
Lakimies on se, joka on vangittuna.On tapahtunut rikos. Olet vankilassa. Juttelet lakimiehesi kanssa. Ei ole toivoakaan päästä takuuta vastaan vapaaksi. Kiivaan keskustelun päätteeksi pääset ulos vankilasta. Miksi?
Niin mäkin, mut arvoituksien ideana on tietää SE oikea vastaus mikä oikean vastauksen kohalla lukee.Jos saan kysyä niin mikä siinä mun jutussa oli väärin? Sillä minusta laskin sen oikein.
Saan siirron toiseen vankilaan.On tapahtunut rikos. Olet vankilassa. Juttelet lakimiehesi kanssa. Ei ole toivoakaan päästä takuuta vastaan vapaaksi. Kiivaan keskustelun päätteeksi pääset ulos vankilasta. Miksi?
Lakimes otti tuomarilta suihin.On tapahtunut rikos. Olet vankilassa. Juttelet lakimiehesi kanssa. Ei ole toivoakaan päästä takuuta vastaan vapaaksi. Kiivaan keskustelun päätteeksi pääset ulos vankilasta. Miksi?
Mehe siirtyy yksin kakkospaikalle.Lakimies on se, joka on vangittuna.