PuoliPöhkö
Well-known member
Tai Mustanaamio. Jos se on Jack niin veikkaan Norrista, mut jos ei ollu, sit Mustanaamio.
Kuuntelin noita puheita tuolta. Eipä ole vasemmisto jutut paljon muuttuneet. Kaikki on kapitalistin vika.
Äläs nyt. Noi menee hyvänä sketsiviihteenä ja parodiana.Olen saanut aikanani noista yliannoksen, ei kykene, liian hapokasta :nope:
Sitä ei käy kieltäminen.Äläs nyt. Noi menee hyvänä sketsiviihteenä ja parodiana.
Kerron sen tässä säikeessä heti auringonlaskun jälkeen, elokuussa, samana vuonna kun maallemme valitaan seuraava lapsipresidentti.Mulla meni n. 12 sekuntia. Kauanko teillä?
0 sek.Mulla meni n. 12 sekuntia. Kauanko teillä?
Kyse olisi älykkyydestä, ei viisaudesta.0 sek.
Näin jo aiemmin vastaavan jutun englanninkielisenä muualla, silloin piti miettiä ehkä just se 12 sekuntia. Tai sanotaan 11, jotta tuntisin itseni viisaammaksi kuin sä.
Tämä fakta ei estä kuitenkaan burbia tuntemasta itseään viisaaksi ylivertaisuutensa hetkellä.Kyse olisi älykkyydestä, ei viisaudesta.
Komp.Tämä fakta ei estä kuitenkaan burbia tuntemasta itseään viisaaksi ylivertaisuutensa hetkellä.
burbin ÄÖ on isompi kuin teillä yhteensä!Onkohan burbin AÖ nyt siis isompi kuin mun?