Perkeles! Onko tässä jossain välissä muakin ehditty kritisoida? Helvetti, mennyt täysin ohitse!Jätkät ottaa kriitin henk.kont. Selänpesuringette kyllä kuulostaa mielenkiintoiselta lajilta.
NYT LOPPUU SE!
Perkeles! Onko tässä jossain välissä muakin ehditty kritisoida? Helvetti, mennyt täysin ohitse!Jätkät ottaa kriitin henk.kont. Selänpesuringette kyllä kuulostaa mielenkiintoiselta lajilta.
Kuten olen aikaisemmin kehityskeskustelussa sanonut, otan vapaaseen kohdistuvan kritiikin henkilökohtaisesti. F1-osasto vois osoittaa kiinnostustaan palstaan vaikkapa hankkimalla vippejä. Ala kampanjoimaan sitä.Jätkät ottaa kriitin henk.kont. Selänpesuringette kyllä kuulostaa mielenkiintoiselta lajilta.
Ai niin! Sä et ole käyttäjänä minkään arvoinen jos et maksa tästä touhusta. Se on Antin duuni ja on pirun naurettavaa, että otat henk.koht. kritiikin.Kuten olen aikaisemmin kehityskeskustelussa sanonut, otan vapaaseen kohdistuvan kritiikin henkilökohtaisesti. F1-osasto vois osoittaa kiinnostustaan palstaan vaikkapa hankkimalla vippejä. Ala kampanjoimaan sitä.
Tota noinnii. Antin duuni on siis maksaa ja mun hassuttelu oli hauskaa. Ymmärsinkö oikein?Ai niin! Sä et ole käyttäjänä minkään arvoinen jos et maksa tästä touhusta. Se on Antin duuni ja on pirun naurettavaa, että otat henk.koht. kritiikin.
Älä leiki idioottia ja ala saivartelemaan.Tota noinnii. Antin duuni on siis maksaa ja mun hassuttelu oli hauskaa. Ymmärsinkö oikein?
Mä en edes usko tohon. Antti tietää, että käytännössä maksuhalukkaat tulee vapaalta ja käyttää tuota sanomaa sitä vahvistamaan. Esim. viimeaikaiset forumin ongelmat autojen julkistuksen aikaan, niin vapaalla oli käyttäjiä parikyt ja f1-osastolla 300.Eikö se ole ollut niin että vapaa vie suurimman osan forumin resursseista, joten suotavaa olisi että suurin osa maksajista tulisi vapaan puolelta.
:thumbfh:Älä leiki idioottia ja ala saivartelemaan.
Kyllä ne päätökset tehdään modepuolella. Jokainen voi tahollaan miettiä, että mitä hyötyä/etua/vaikutusta eilisellä härdellillä oli mihinkään.Niin kunhan kaikki foorumia koskevat päätökset tehdään vapaalla eiks niin?
Kokeillaas vielä rautalangalla. Se mun henkilökohtaisesti otto oli hassuttelua, sitte siini oli pientä naljailua ja lopuksi kehoitus vip-markkinointiin asiaosastoilla.Älä leiki idioottia ja ala saivartelemaan.
Jokainen voi tahollaan miettiä, että mistä eilinen härdelli johtui.Jokainen voi tahollaan miettiä, että mitä hyötyä/etua/vaikutusta eilisellä härdellillä oli mihinkään.
Sä voisit edes yhden kerran kokeilla vittuilematonta ja selvää vastausta käyttäjälle, joka esittää asiallisen kysymyksen. Kokeile vaikka piilossa modeosastolla ensteks.Kyllä ne päätökset tehdään modepuolella. Jokainen voi tahollaan miettiä, että mitä hyötyä/etua/vaikutusta eilisellä härdellillä oli mihinkään.
Antin homma on aktivoida F1 puolen käyttäjät. Onhan hän vissiin sitä yrittänyt, mutta ymmärrän että se on vaikeeta, kun suurin osa kommentoi vain kisavkoloppuisin ja testien aikana. Im ashamed.Kokeillaas vielä rautalangalla. Se mun henkilökohtaisesti otto oli hassuttelua, sitte siini oli pientä naljailua ja lopuksi kehoitus vip-markkinointiin asiaosastoilla.
Käsittääkseni en ton kummemmin arvottanut käyttäjiä ja mulle jäi vähän epäselväksi se mikä on Antin homma?
Kuten kaikki muukin, on kysymyksen asiallisuus katsojan silmässä.Sä voisit edes yhden kerran kokeilla vittuilematonta ja selvää vastausta käyttäjälle, joka esittää asiallisen kysymyksen. Kokeile vaikka piilossa modeosastolla ensteks.
Justiinsa. Siinäpä oltaisiin itse kukin, jokainen tahollansa ja kaikki, bannattuna eri pituisia ajanjaksoja, puolen vuoden - vuoden ajan, jonka jälkeen sitkeimmätkin 'metrilainaajat' yms. rapaporukka oppisivat kunnon tavoille sosiaalisessa mediassa.Modejahan on haettu ja kuulutettu, mutta ei tuota kummempia oo saatavilla. Ainut vaihtoehto lienee ehdottamani moderoinnin ulkoistus vaikkapa jatkoajalle.
No nyt!Sitten sitä siinä siintäisi uuden ja auvoisan F1-forumin aamunkoitto karmiinin punaisten vuorten hohteessa ja karhuperheen itkiessä.
Ei huolta. Laajensin humoristisella otteella forumistienkin tietoisuuteen erään arvostamani ja ihailemani, jo edesmenneen, valtionpäämiehen 70-vuotispäivän tiimoilta sattuneista tapauksista.No nyt!
En tajunnu tosta mitään mutta oli varmasti mahtava virke. Hymiöitin varmuuden vuoksi. Sori.