Asiantuntijan arvio?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
formulastara sanoi:
Hmm... Se voisi olla tuo. Jos se on tuo, niin onko se kuinka riittävä?
Jos se on tuo, niin mun nähdäkseni ei ole alkuunkaan riittävä, sillä eihän tuo sun virtalähtees anna 12V:tin raiteelle kuin 14A virtaa (jos nyt tuon taulukon oikein tulkitsin) ja se on aika vähän. En ihan tarkkoja speksejä löytänyt, mutta googlella törmäsiin pariinkin sivuun, jossa todetitin, että 6600 GT tarttis vähintään 18A tolla 12V:n raiteelta (pitäneekö sitten varmuudella paikkaansa? Rusina varmaan osaa vastata tähän).

Ton sivun mukaan toi virtalähde maksais vain 18 dollaria (saksassa näköjään halvimmillaan n 21€), mikä jo sekin kertoo, ettei kyseessä voi olla järin laadukas virtalähde.

Mutta tsekkaa nyt siitä sun virtalähteestäs ne faktat, eiköhän siellä kyljessä jossain lue nuo kaikki tiedot ja jos ei lue, niin ainakin merkki ja malli olis tärkee tietää.

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
Pasi73 sanoi:
Enpä kyllä laittaisi omiin koneisiin mitään Hec/Fortron/Qtec ym. ping pong virtalähteitä... ja vaikka jollakin olisikin hyviä kokemuksia niistä.. niin silti, ei kiitos. Mun mielestä yks tärkeimmistä osista tietokoneessa on virtalähde.. ja kun siihen panostaa pikkasen enemmän niin se on sijoitus jota ei kadu.

Itselläni on BeQuiet powerit molemmassa koneessa ja kahdessa juuri rakenteilla olevassa "myynti"koneessa on Sharkoonin virtalähteet... ja kuten aiemmin olen todennu, että ovat todella hiljaiset ja laadukkaita. Ja esim. uudet Antec powerit ovat kuulemma kehittyneet todella paljon verrattuna mitä ne aiemmin oli, eli niitäkin voi suositella lämpimästi.

No nyt sitten kun vaihdoin näytönohjaimen, niin katsoin mitä siinä virtalähteessä lukee. Ikävä kyllä olin niin humalassa, etten enää muista muuta kuin että siinä luki Silver... ja jotain. Olisko ollut silvershield? ehkä ei...:jaska: